![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Trenger du en god skjerm fange stykke programvare men Windows tastaturet Print Screen er ikke godt nok?
| |||
| |||
| Hva med Fraps? Jeg tror dvs hva det heter |
|
| |||
| |||
| Det er en helt annen del av programvare Em, håndtere Video. Jeg snakker enkle skjermbilder lik den nedenfor. |
|
| |||
| |||
| O beklager. My Bad |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei mitt første innlegg: D
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei Emry. Fraps er et FPS (bilder per sekund) teller. Svært nyttig verktøy i seg selv.
|
| |||
| |||
| Jeg har vært på jakt etter en god en for en stund alle jeg har prøvd reeks. Takk jeg skal prøve. |
|
| |||
| |||
| Hi aquariancore Fraps ble utformet for å gjøre skjermbilder og videoer av spillet play.it også et Rammehastigheten teller, er det et veldig enkelt brukergrensesnitt interface.with fraps du setter hurtigtaster standard som er screenshot F10, og videoopptak er F9.the kvalitet video og skjermbilde fangst er andre til none.There er både gratis og betalt for versions.the eneste begrensningen på gratis er videoopptak er begrenset til 30 sekunder. Håper dette hjelper. Last ned> Fraps Freeware |
|
| |||
| |||
| Betyr det også arbeidet med RealPlayer årsak hvis jeg bruker PRNTSCREEN og lim sted den ikke gi videoskjermen skutt? Jeg hadde blitt prøver som for ganske gang. |
|
| |||
| |||
| Generelt PrintScr fungerer ikke på RealOne og mediaplayer, noen profesjonell skjermen fange programvare som Fraps og Snagit,ACA Capture Pro kan gjøre det enkelt. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Videoopptak fra PS3 mens du ser i HD | 42winxp | PC & Console Gaming | 1 | 18 juni 2009 11:25 |
| Video Capture / Screen Capture Software? | Sandra | Multimedia & Kodeker | 5 | 27 mai 2009 05:14 |
| Blå skjerm Windows splash skjermen | Mukk1987 | Windows-operativsystemer | 3 | 15 april 2008 13:22 |
| Hvilken fangst kortet trenger jeg? | imparando | Digital Imaging & Skrivere | 3 | 1 februar 2008 14:23 |
| AOL 9VR Software | mrdaveyk | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 7 desember 2007 09:47 |
| Thread Tools | |
| |