![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Behöver du en bra skärm fånga mjukvara men Windows tangentbord Print Screen är inte tillräckligt bra?
| |||
| |||
| Hur Fraps? Jag tror thats vad det kallas |
|
| |||
| |||
| Det är en helt annan mjukvara Em, som arbetar med video. Jag talar enkla skärmdumpar som den nedan. |
|
| |||
| |||
| O ledsen. My Bad |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej mitt första inlägg: D
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej Emry. Fraps är ett FPS (bilder per sekund) motverka. Mycket användbart verktyg i sin egen rätt.
|
| |||
| |||
| Jag har letat efter ett bra år för ett tag var jag har försökt stinker. Tack Jag ska ge det ett försök. |
|
| |||
| |||
| Hej aquariancore Fraps var att göra skärmdumpar och videor av spelet play.it innehåller också en bildhastighet motverka, den har ett mycket enkelt användargränssnitt interface.with fraps du anger snabbtangenter standard som är skärmdump F10 och videoinsamling är F9.the kvalitet videon och screenshot capture är andra till none.There är både gratis och betalas versions.the bara begränsa den fria en är videoinsamling är begränsad till 30 sekunder. Hoppas den här hjälper. Download> Fraps Freeware |
|
| |||
| |||
| Betyder det också att arbeta på Realplayer orsak om jag använder PRNTSCREEN och klistra in någonstans för att det inte ger video skärmdump? Jag hade försökt att för mycket ibland. |
|
| |||
| |||
| Generellt PrintScr inte fungerar på RealOne och MediaPlayer vissa professionella skärmdump program som Fraps och SnagIt,ACA Capture Pro kan göra det enkelt. |