![]() |
| |||||||
|
| View Poll Results: Hvilken er vigtigst? | |||
| Document Management | | 1 | 100,00% |
| Project Management | | 0 | 0% |
| BPM | | 0 | 0% |
| Collaboration | | 0 | 0% |
| Remote | | 0 | 0% |
| Vælgerne: 1. Du må ikke stemme i denne afstemning | |||
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg forsøger at få noget statistik på, hvilke af følgende mennesker betragter som det vigtigste for en virksomhed:
|
|
| |||
| |||
| Vil du sige, hvad du bruger det til? |
|
| |||
| |||
| Sikker på, jeg er en softwareudvikler med et produkt, der er masser af ovenstående ganske godt, men jeg ser at tilføje mere fokus på det. Troede jeg havde ramt nogle fora for at se, hvad andre i IT-samfundet ønskede at se. |
|
| |||
| |||
| Tak, og velkommen til TCF. ![]() Jeg gav en uuddannet afstemning af Document Management. Min baggrund er primært detailhandel shipping / modtager. Så du kan nok se, hvorfor jeg ville vælge det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil foreslå, at det er temmelig meget et åbent spørgsmål, som det er firmatype afhængige.
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| A Bit of Market Research for reservedele | Paul4763 | General Hardware Chat | 1 | 2 oktober 2009 13:22 |
| Det forekommer mig, at Im Uklare Om Forarbejdningsvirksomhederne i marked? | Theresonly1 | CPU, bundkort og RAM | 7 | 28 april 2009 12:16 |
| Vil dette Rig Spil alle spil på markedet? | poopsniff | General Hardware Chat | 14 | 6 marts 2009 23:09 |
| Im på markedet for en god UPS (backup batteri) | cheesepuff | Cases & Strømforsyninger | 5 | 12 juni 2008 14:40 |
| På markedet | al__eire23 | General Hardware Chat | 4 | 5. aug 2007 02:48 |
| Thread Tools | |
| |