![]() |
| |||||||
|
| Bekijk Poll Resultaten: Welke is van groot belang? | |||
| Document Management | | 1 | 100,00% |
| Project Management | | 0 | 0% |
| BPM | | 0 | 0% |
| Samenwerking | | 0 | 0% |
| Remote | | 0 | 0% |
| Kiezers: 1. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik probeer om wat stats op welke van de volgende mensen bekeken als het meest belangrijk is voor een bedrijf:
|
|
| |||
| |||
| Zult u zeggen wat u gebruikt deze voor? |
|
| |||
| |||
| Tuurlijk, ik ben een software-ontwikkelaar met een product dat doet veel van de hierboven heel goed maar ik ben op zoek naar meer van een focus is. Thought I'd hit sommige forums om te zien wat anderen in de IT-gemeenschap wilde zien. |
|
| |||
| |||
| Bedankt, en welkom bij TCF. ![]() Ik gaf een onopgevoed stemming van Document Management. Mijn achtergrond is voornamelijk retail scheepvaart / ontvangen. Dus kun je waarschijnlijk zien waarom zou ik dat kiezen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik zou suggereren dat het min of meer een open vraag is het type bedrijf afhankelijk.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| A Bit of Market Research voor Spare Parts | Paul4763 | Algemeen Hardware Chat | 1 | 2 oktober 2009 13:22 |
| Het lijkt me dat Im Onduidelijke Over processoren in markt? | Theresonly1 | CPUs, Moederborden & RAM | 7 | 28 apr 2009 12:16 |
| Dit zal Rig Speel elke wedstrijd op de markt? | poopsniff | Algemeen Hardware Chat | 14 | De 6 maart 2009 23:09 |
| Im in de markt voor een goede UPS (back-up batterij) | cheesepuff | Cases & Power Supplies | 5 | 12 jun 2008 14:40 |
| Op de markt | al__eire23 | Algemeen Hardware Chat | 4 | De 5 augustus 2007 02:48 |
| Thread Tools | |
| |