![]() |
| |||||||
|
| View Poll Results: Hvilke er viktigst? | |||
| Document Management | | 1 | 100.00% |
| Prosjektledelse | | 0 | 0% |
| BPM | | 0 | 0% |
| Samarbeid | | 0 | 0% |
| Ekstern | | 0 | 0% |
| Velgere: 1. Du kan ikke stemme på denne meningsmålingen | |||
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg prøver å få noen statistikk på hvilke av følgende personer ser på som den viktigste for en bedrift:
|
|
| |||
| |||
| Vil du si hva du bruker denne for? |
|
| |||
| |||
| Jada, jeg er en programvareutvikler med et produkt som gjør mye av det over ganske bra, men jeg ønsker å legge mer fokus på det. Trodde jeg hadde truffet noen fora for å se hva andre i IT-samfunnet ønsket å se. |
|
| |||
| |||
| Takk, og velkommen til TCF. ![]() Jeg ga en uneducated stemme for Document Management. Min bakgrunn er hovedsakelig detaljhandel shipping / mottak. Så du kan sannsynligvis se hvorfor jeg ville velge det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil foreslå at det er ganske mye et åpent spørsmål som det er virksomheten avhengig av type.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| A Bit of Market Research for reservedeler | Paul4763 | General Hardware Chat | 1 | 2 oktober 2009 13:22 |
| Det synes for meg at Im Uklar Om Prosessorer i markedet? | Theresonly1 | CPUer, Hovedkort & RAM | 7 | 28 april 2009 12:16 |
| Vil denne riggen Spill Hvert spill på markedet? | poopsniff | General Hardware Chat | 14 | 6 mars 2009 23:09 |
| Im i markedet for en god UPS (sikkerhetskopiere batteriet) | cheesepuff | Bærevesker & Strømforsyning | 5 | 12 juni 2008 14:40 |
| I markedet | al__eire23 | General Hardware Chat | 4 | 5 august 2007 02:48 |
| Thread Tools | |
| |