![]() |
| |||||||
|
| View Poll Results: Vilka är viktigast? | |||
| Document Management | | 1 | 100,00% |
| Projekthantering | | 0 | 0% |
| BPM | | 0 | 0% |
| Samverkan | | 0 | 0% |
| Remote | | 0 | 0% |
| Väljarna: 1. Du kan inte rösta i denna enkät | |||
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag försöker få lite statistik på vilka av följande personer ser som viktigast för ett företag:
|
|
| |||
| |||
| Kan du säga vad du använder det här för? |
|
| |||
| |||
| Visst, jag är en systemutvecklare med en produkt som gör massor av ovanstående ganska bra men jag är ute efter att lägga mer fokus på det. Trodde jag skulle hit några forum för att se vad andra i IT-samhället ville se. |
|
| |||
| |||
| Tack, och välkommen till TCF. ![]() Jag gav en obildad omröstningsdag dokumenthantering. Min bakgrund är främst detaljhandeln sjöfart / ta emot. Så du kan nog förstå varför jag skulle välja det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag skulle föreslå att det är ganska mycket en öppen fråga som det är verksamhetstyp beroende.
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| A Bit of Market Research för reservdelar | Paul4763 | General Hardware Chat | 1 | 2 oktober 2009 13:22 |
| Det tycks mig som Im oklart Processor i marknaden? | Theresonly1 | Processorer, moderkort & RAM | 7 | 28 april 2009 12:16 |
| Kommer detta Rigg Spela varje spel på marknaden? | poopsniff | General Hardware Chat | 14 | 6 mars 2009 23:09 |
| Im på marknaden för ett bra UPS (back up batteri) | cheesepuff | Cases & Power Supplies | 5 | 12 juni 2008 14:40 |
| På marknaden | al__eire23 | General Hardware Chat | 4 | 5 august 2007 02:48 |
| Thread Tools | |
| |