![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om en ny operation system installere eller re-installere gør du nogensinde træt af disse irriterende lille pop ups fra Windows Messenger Service.
| |||
| |||
| Jeg har ikke set disse indlæg, men de ville genere mig. Jeg vil gerne stoppe Messenger i at køre ved start, men jeg har ikke fået rundt til, at endnu. Jeg formoder, det er gjort fra kontrolpanelet af XP? |
|
| |||
| |||
| Er der er et snyde for dette online spil ...... Hvis ja, kan en hvilken som helst hjælp mig |
|
| |||
| |||
| Dette er ikke en Game evilkosmoz men et stykke software til at stoppe Windows Messenger Service kører. Please re-post i det korrekte forum, dvs spil. Velkommen til TCF ved vejen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wolf, er tjenesten Messenger noget at gøre med Microsoft derefter, eller blot et hul udnyttes af smarte spammere?
| |||
| |||
| Tak for de oplysninger og link, Wolfeymole. Jeg har bogmærkede det, og jeg planlægger at fjerne messenger fra min Windows startprocessen senere. |
|
| |||
| |||
| Din mest velkommen Taggart:) |
|
| |||
| |||
| Jeg har ikke dette, men jeg kan definently se, hvordan det ville være annoying.It ville næsten være lige så irriterende som pop ups der advarer dig om. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| MSN Messenger Problem | katiecoos | E-mail, VoIP og IM Discussion | 1 | 7 august 2009 13:01 |
| Ebuddy messenger | HistoryGirl | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 30 juli 2008 09:59 |
| Messenger 8.5 Hjælp Please | ashmehta | E-mail, VoIP og IM Discussion | 6 | 20. jun 2008 11:45 |
| OMG nogen give mig en pistol i «d gerne skyde denne git ... | Carl | Off Topic Discussion | 3 | 11th Dec 2007 06:40 |
| MSN Messenger er en lille skiderik | wkdintent | E-mail, VoIP og IM Discussion | 1 | 7 november 2007 17:23 |
| Thread Tools | |
| |