![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Koskevasta uudesta toiminnasta järjestelmä asentaa tai uudelleen asentaa oletteko koskaan väsy ne ärsyttävät vähän pop-ups alkaen Windows Messenger-palveluun.
| |||
| |||
| En ole nähnyt näitä viestejä, mutta ne ärsyttää minua. Haluaisin lopettaa lähettiläs käynnissä käynnistyksen, mutta en ole saanut noin tätä vielä. Oletan, että on tehtävä ohjauspaneelin XP? |
|
| |||
| |||
| Onko on huijata tämän online-peli ...... jos kyllä voi joku auttaa minua |
|
| |||
| |||
| Tämä ei ole Game evilkosmoz mutta ohjelmiston osa lopettaa Windows Messenger-palvelun käytössä. Ole hyvä ja uudelleen virkaan oikea foorumi, eli pelejä. Tervetuloa TCF muuten. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wolf, on lähettipalvelun mitään tekemistä Microsoftin kanssa sen jälkeen, tai vain porsaanreikää hyväkseen näppärä roskapostittajia?
| |||
| |||
| Kiitos, että tieto-ja linkin, Wolfeymole. Olen kirjanmerkiksi sitä ja aion poistaa lähettiläs Windows käynnistyksen myöhemmin. |
|
| |||
| |||
| Sinun erittäin tervetullut Taggart:) |
|
| |||
| |||
| Minulla ei ole, mutta voin definently nähdä, miten tämä olisi annoying.It olisi lähes yhtä ärsyttävää kuin pop-ups on varoitus sinulle. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| MSN Messenger-ongelma | katiecoos | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 1 | 7. Aug 2009 13:01 |
| Ebuddy messenger | HistoryGirl | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 2 | 30 Jul 2008 09:59 |
| Messenger 8.5 Help Please | ashmehta | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 6 | 20th Jun 2008 11:45 |
| Omg joku antaa minulle ase i `d haluaisi ampua tämän GIT ... | Carl | Off Topic Discussion | 3 | 11. Joulukuu 2007 06:40 |
| MSN Messenger on vähän pelleillä | wkdintent | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 1 | 7. marraskuu 2007 17:23 |
| Thread Tools | |
| |