![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Op een nieuw besturingssysteem te installeren of opnieuw installeren heb je nooit moe van die vervelende kleine pop-ups van de Windows Messenger Service.
|
|||
|
|||
|
Ik heb niet gezien deze berichten, maar ze zouden me te ergeren.
Ik wil graag stoppen Messenger wordt uitgevoerd bij het opstarten, maar ik heb niet gekregen om met dat nog niet. Ik neem aan dat dit is gebeurd vanaf het bedieningspaneel van XP? |
|
|
|||
|
|||
|
Is er een cheat voor dit online spel ......
zo ja kan een help me |
|
|
|||
|
|||
|
Dit is niet een spel evilkosmoz maar een stukje software om te stoppen met Windows Messenger Service draait.
Gelieve opnieuw post in het juiste forum, dat wil zeggen spellen. Welkom bij TCF door de manier. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Wolf, is de Messenger Service iets te maken met Microsoft dan, of gewoon een maas in de wet misbruikt door slimme spammers?
|
|||
|
|||
|
Bedankt voor de informatie en de koppeling Wolfeymole.
Ik heb bladwijzer en ik ben van plan om mijn boodschapper van het opstarten van Windows later.
|
|
|
|||
|
|||
|
Uw meest TAGGART welkom:)
|
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb niet deze maar ik kan definently zien hoe dit zou annoying.It zou bijna zo vervelend als de pop-ups er waarschuwing u over.
|