![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| På en ny operasjon systemet installere eller re-installere har du noen gang lei av disse irriterende lite popup vinduer fra Windows Messenger Service.
| |||
| |||
| Jeg har ikke sett disse meldingene, men de ville irritere meg også. Jeg vil slutte Messenger kjører ved oppstart, men jeg har ikke fått rundt til det ennå. Jeg regner med at det er gjort fra kontrollpanelet i XP? |
|
| |||
| |||
| Er det er en cheat for dette online spillet ...... Hvis ja, kan noen hjelpe meg |
|
| |||
| |||
| Dette er ikke et spill evilkosmoz men et program for å stoppe Windows Messenger Service kjører. Må du legge i riktig forum, dvs spill. Velkommen til TCF ved veien. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wolf, er direktemeldingstjeneste noe å gjøre med Microsoft da, eller bare et smutthull utnyttet av smarte spammere?
| |||
| |||
| Takk for informasjon og kobling, Wolfeymole. Jeg har bokmerkede det og jeg ønsker å fjerne Messenger fra Windows oppstart senere. |
|
| |||
| |||
| Ditt velkommen Taggart:) |
|
| |||
| |||
| Jeg har ikke dette, men jeg kan definently se hvordan dette ville være annoying.It ville nesten være like irriterende som pop-ups der advarer deg om. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| MSN Messenger Problem | katiecoos | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 1 | 7 august 2009 13:01 |
| Ebuddy messenger | HistoryGirl | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 30 juli 2008 09:59 |
| Messenger 8.5 Help Vær | ashmehta | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 6 | 20 juni 2008 11:45 |
| Omg noen gi meg en pistol i `d liker å skyte denne git ... | Carl | Av Emne Diskusjon | 3 | 11 desember 2007 06:40 |
| MSN Messenger blir litt Stikk | wkdintent | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 1 | 7 november 2007 17:23 |
| Thread Tools | |
| |