![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| På en ny operation system installera eller att installera om ni någonsin blir trött på dessa irriterande lite pop ups från Windows Messenger Service.
| |||
| |||
| Jag har inte sett dessa meddelanden, men de skulle irritera mig. Jag vill sluta Messenger körs vid starten, men jag har inte fått kring detta ännu. Jag antar att görs från kontrollpanelen i XP? |
|
| |||
| |||
| Är det inte finns ett fuska för detta online spel ...... Om ja, kan någon hjälpa mig |
|
| |||
| |||
| Detta är inte ett spel evilkosmoz men en programvara för att stoppa Windows Messenger körs. Var snäll och posta i rätt forum, det vill säga spel. Välkommen till TCF av vägen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wolf, är det bud någonting att göra med Microsoft sedan, eller bara ett kryphål utnyttjas av smarta spammare?
| |||
| |||
| Tack för informationen och länken Wolfeymole. Jag har bokmärkt den och jag planerar att ta bort messenger från min Windows startar senare. |
|
| |||
| |||
| Din mest välkomna Taggart:) |
|
| |||
| |||
| Jag har inte detta men jag kan definently se hur detta skulle vara annoying.It skulle nästan vara lika irriterande som pop ups det varnar dig om. |