mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Lukke tager tooo meget tid

Reply

Thread Tools
Old 6. sep 2008, 06:23
Bandlyst Gruppen

Default Lukke tager tooo meget tid

Jeg har et problem med min pc. det støvler temmelig hurtigt, men når jeg lukke den ned, det tager godt 7-8 minutter, før den lukkes helt nogen hjælpe? BTW Jeg bruger XP
Old 6. sep 2008, 14:10
Donor-Gruppen

kan det være, fordi Windows er clearing siden filen, når den lukker ned, så prøv dette:

Start Registreringseditor og navigere til følgende nøgle:
[HKLM \ SYSTEM \ CurrentControlSet \ Control \ Session Manager \ Memory Management]

Sæt ClearPageFileAtShutdown værdien til 0
Eller ved hjælp af Group Policy Editor [til Windows XP Professional]
Klik på Start, Kør og skrive Secpol.msc
Klik på Lokale politikker | Sikkerhedsindstillinger
I højre rude, som er indstillet Nedlukning: Clear virtuel hukommelse pagefile til Deaktiveret
Old 11. sep 2008, 11:44
Medlem Gruppen

har det altid været et spørgsmål eller bare for nylig?

højreklik på Denne computer> egenskaber> klik på fanen Hardware> Enhedshåndtering> dobbeltklik computer.

Hvis du ikke kan se ACPI opført i der kan være problemet ....
Old 11. sep 2008, 13:33
Redaktør Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Mooseknuckle View Post
højreklik på Denne computer> egenskaber> klik på fanen Hardware> Enhedshåndtering> dobbeltklik computer.

Hvis du ikke kan se ACPI opført i der kan være problemet ....
En interessant teori ... Hvad gør du mener, dette kan medføre en langsom lukning?

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 11. sep 2008, 14:49
Medlem Gruppen

Jeg ved, at der er problemer med ACPI og XP når det kommer til at lukke ned automatisk. Hvis XP ikke registrerer din BIOS som ACPI stand så vil det ikke installere et ACPI HAL, som kontrollerer den automatiske lukningsproblemer i XP. Im ikke sikker på, om Fantastvik modtager en meddelelse om det nu er ok at lukke computeren ned eller ej, men det er det budskab, du får, hvis du ikke har acpi formåen, når computeren er klar til at lukke ...
Old 11. sep 2008, 15:07
Redaktør Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Mooseknuckle View Post
Jeg ved, at der er problemer med ACPI og XP når det kommer til at lukke ned automatisk. Hvis XP ikke registrerer din BIOS som ACPI stand så vil det ikke installere et ACPI HAL, som kontrollerer den automatiske lukningsproblemer i XP. Im ikke sikker på, om Fantastvik modtager en meddelelse om det nu er ok at lukke computeren ned eller ej, men det er det budskab, du får, hvis du ikke har acpi formåen, når computeren er klar til at lukke ...
Åh, okay. Jeg kan se din pointe.

Jeg har aldrig set det i XP dog mere almindelige i 95 / 98.

Godt tænke selv.

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Picture mappe tager lang tid at åbne flamefrenzy56 General Software Chat 2 5 november 2008 14:23
XP tager lang tid at lukke jam90 Windows-operativsystemer 30 15. maj 2008 12:01
Har jeg det, det tager? Cew27 General Software Chat 12 26 januar 2008 05:39
Sim tager flyvning alex PC & Console Gaming 3 10 august 2007 13:52
Hvorfor min computer tager tid at starte? pchopra65 General Software Chat 4 1 august 2007 11:21
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.