![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har et problem med min pc. det støvler temmelig hurtigt, men når jeg lukke den ned, det tager godt 7-8 minutter, før den lukkes helt nogen hjælpe? BTW Jeg bruger XP |
|
| |||
| |||
| kan det være, fordi Windows er clearing siden filen, når den lukker ned, så prøv dette: Start Registreringseditor og navigere til følgende nøgle: [HKLM \ SYSTEM \ CurrentControlSet \ Control \ Session Manager \ Memory Management] Sæt ClearPageFileAtShutdown værdien til 0 Eller ved hjælp af Group Policy Editor [til Windows XP Professional] Klik på Start, Kør og skrive Secpol.msc |
|
| |||
| |||
| har det altid været et spørgsmål eller bare for nylig? højreklik på Denne computer> egenskaber> klik på fanen Hardware> Enhedshåndtering> dobbeltklik computer. Hvis du ikke kan se ACPI opført i der kan være problemet .... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En interessant teori ... Hvad gør du mener, dette kan medføre en langsom lukning?
|
| |||
| |||
| Jeg ved, at der er problemer med ACPI og XP når det kommer til at lukke ned automatisk. Hvis XP ikke registrerer din BIOS som ACPI stand så vil det ikke installere et ACPI HAL, som kontrollerer den automatiske lukningsproblemer i XP. Im ikke sikker på, om Fantastvik modtager en meddelelse om det nu er ok at lukke computeren ned eller ej, men det er det budskab, du får, hvis du ikke har acpi formåen, når computeren er klar til at lukke ... |
|
| |||
| |||
| Citat:
Jeg har aldrig set det i XP dog mere almindelige i 95 / 98. Godt tænke selv.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Picture mappe tager lang tid at åbne | flamefrenzy56 | General Software Chat | 2 | 5 november 2008 14:23 |
| XP tager lang tid at lukke | jam90 | Windows-operativsystemer | 30 | 15. maj 2008 12:01 |
| Har jeg det, det tager? | Cew27 | General Software Chat | 12 | 26 januar 2008 05:39 |
| Sim tager flyvning | alex | PC & Console Gaming | 3 | 10 august 2007 13:52 |
| Hvorfor min computer tager tid at starte? | pchopra65 | General Software Chat | 4 | 1 august 2007 11:21 |
| Thread Tools | |
| |