![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb een probleem met mijn pc. hij boot behoorlijk snel, maar toen ik afsluiten duurt het goede 7-8 minuten voordat het afsluit helemaal geen hulp? btw ik gebruik XP |
|
| |||
| |||
| is het misschien omdat windows is de goedkeuring van de pagina wanneer het bestand wordt afgesloten, probeer dit: Start de Register-editor en ga naar de volgende sleutel: [HKLM \ SYSTEM \ CurrentControlSet \ Control \ Session Manager \ Memory Management] Instellen ClearPageFileAtShutdown waarde in op 0 Of, met behulp van Group Policy Editor [voor Windows XP Professional] Klik op Start, Uitvoeren en typ Secpol.msc |
|
| |||
| |||
| is dit altijd een probleem of onlangs? rechts klik op mijn computer> Eigenschappen> klik op tabblad Hardware> Apparaatbeheer> dubbelklik computer. als je niet ziet ACPI genoemd in er dit kan de kwestie .... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Een interessante theorie ... Wat denk je dat dit kan leiden tot een langzame afsluiten?
|
| |||
| |||
| Ik weet dat er problemen met ACPI en XP als het gaat om het afsluiten automatisch. Als XP niet detecteert uw BIOS als ACPI staat dan zal het niet installeren van een ACPI HAL die de automatische uitschakeling in XP. Im not sure if Fantastvik ontvangt een bericht waarin staat dat het nu op OK om te sluiten op uw computer of niet, maar dit is de boodschap die u krijgt als u niet beschikt over acpi bekwaamheid wanneer uw computer is klaar voor het afsluiten ... |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ik heb nooit gezien dat in XP wel meer voor bij 95 / 98. Goede denken hoor.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Foto map duurt lang open | flamefrenzy56 | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 5 Nov 2008 14:23 |
| XP duurt lang Afsluiten | jam90 | Windows besturingssystemen | 30 | 15 mei 2008 12:01 |
| Heb ik wat er voor nodig? | Cew27 | Algemene programmatuurnoot Chat | 12 | 26 Jan 2008 05:39 |
| Sim neemt vlucht | linasita | PC & Gaming Console | 3 | 10 aug 2007 13:52 |
| Waarom mijn computer duurt enige tijd om te beginnen? | pchopra65 | Algemene programmatuurnoot Chat | 4 | De 1 augustus 2007 11:21 |
| Thread Tools | |
| |