![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har et problem med min PC. det støvler ganske fort, men når jeg avslutte den tar det gode 7-8 minutter før den slår seg helt noen hjelpe? btw jeg bruker XP |
|
| |||
| |||
| kan det være fordi Windows er clearing siden filen når den avsluttes, prøv dette: Start Registerredigering, og naviger til følgende nøkkel: [HKLM \ SYSTEM \ CurrentControlSet \ Control \ Session Manager \ Memory Management] Still inn ClearPageFileAtShutdown verdien til 0 Eller bruker gruppepolicy Editor [for Windows XP Professional] Klikk Start, Kjør og skriv Secpol.msc |
|
| |||
| |||
| har dette alltid vært et problem eller bare nylig? høyreklikke Min datamaskin> Egenskaper> klikk kategorien Maskinvare> Enhetsbehandling> dobbeltklikk datamaskinen. Hvis du ikke ser ACPI oppført i det dette kan være problemet .... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En interessant teori ... Hvorfor tror du dette kan føre til en langsom stoppen?
|
| |||
| |||
| Jeg vet at det er problemer med ACPI og XP når det gjelder å slå automatisk. Hvis XP ikke finner BIOS som ACPI stand da den ikke vil installere en ACPI HAL som styrer automatisk avslutning i XP. Im ikke sikker på om Fantastvik mottar en melding om det nå er ok å stenge maskinen ned eller ikke, men dette er meldingen du får hvis du ikke har ACPI evne når datamaskinen er klar til å avslutningsprosessen ... |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Jeg har aldri sett dette i XP men mer vanlig i 95 / 98. God tenkning om.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Bildemappe tar lang tid å åpne | flamefrenzy56 | General Software Chat | 2 | 5 nov 2008 14:23 |
| XP tar lang tid å avslutte | jam90 | Windows-operativsystemer | 30 | 15 mai 2008 12:01 |
| Har jeg det som trengs? | Cew27 | General Software Chat | 12 | 26 januar 2008 05:39 |
| Sim tar flyturen | alex | PC & Console Gaming | 3 | 10 august 2007 13:52 |
| Hvorfor min datamaskin tar litt tid å starte? | pchopra65 | General Software Chat | 4 | 1 august 2007 11:21 |
| Thread Tools | |
| |