![]() |
|
| |||
| |||
| Ok, skoleprojekt, har vi at gøre 2 Vista gadgets, en simpel version og 1 mere kompleks med en bedre UI. Jeg startede med enkelt, består af gadget.xml (manifest) og gadget.htm (Main file) sammen med icon.png (ikonet, overraskende) Ja jeg ved, meget enkelt. Men når jeg sætte den i en mappe i gadgets mappe med navnet projectsimple.gadget og derefter åbne sidebar "tilføj gadget" dialog boks, den ikke dukker op. I havn't den ringeste idé hvorfor. Men også hvis jeg downloade en gadget det bliver anerkendt af Windows som gadget så det unpacks sig pænt og nydeligt, mine imidlertid blot åbnes og viser mig de 3 filer. Jeg forsøgte at komprimere det, men det blot resulterede i en projectsimple.gadget.zip filen, lige så ubrugelig, bare uddrag og derefter viser mig de 3 filer. Så hvordan får jeg komprimere den til. Gadget? TIA, Ollie.
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Er det muligt at spørge læreren? Ville ønske, jeg havde programmering naturligvis på min skole ... |
|
| |||
| |||
| Pm Spot, han kunne toppen hjælpe dig. |
|
| |||
| |||
| Kan ikke bede lærer jeg er bange - du er på dit eget for assesments. Ok, tak kanoakavirus, jeg vil prøve.
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kig på make.bat mod slutningen af http://msdn.microsoft.com/en-us/magazine/cc163370.aspx
At siden ser ud som om den har alt hvad du behøver for at kunne trinvis kontrollere, hvad du laver med hvad de siger værker. Et sted du bør finde en manglende afgørende. Holde taler her, jeg er sikker på, at vi kan få det kører. Mit system: Tim
|
|
| |||
| |||
| Ok jeg forsøgte at .. det var temmelig meget, hvad jeg havde gjort allerede, men problemet synes at være det format. Hvis jeg zip det indtil da har jeg project.zip linket taler om "at omdøbe den til. gadget", så hvis jeg højre-klik og omdøb derefter gøre det project.gadget den stadig en zip-fil, det hasn't ændret format, blot navnet gør det project.gadget.zip hvordan kan jeg ændre formatet? nogle filer kan du justopen i Notesblok, og gem som et andet format. for eksempel hvis jeg har command.txt containing "command.com" bliver det bare en tekstfil, der åbnes i Notesblok. hvis jeg åbne den i Notesblok Jeg kan så gem det som command.bat og jeg magisk have kommandoprompten. Men jeg naturligvis cant gøre dette med en mappe .. Så hvordan skal jeg til at ændre sin kompression format?
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Netgear router nægter TCP | iyaoyas | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 29. maj 2009 03:12 |
| Hvordan kan jeg stoppe Windows sidebar lancering? | dfr200764 | Windows-operativsystemer | 1 | 20 marts 2008 13:57 |
| Program nægter at afinstallere fra min computer! | polakstanek | Windows-operativsystemer | 7 | 29 januar 2008 18:16 |
| Hvad er en gadget, du virkelig kunne undvære? | Mike0001 | Off Topic Discussion | 29 | 31 december 2007 16:33 |
| Gadget-elskere behov for ny BBC-serie! | Celador | Indføre Yourself Her | 8 | 26 april 2007 08:51 |
| Thread Tools | |
| |