vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Sidebar kieltäytyy tunnustamasta minun gadget!

Reply

Thread Tools
Old 4 tammikuu 2009, 12:12
Rahoittajien ryhmän

Default Sidebar kieltäytyy tunnustamasta minun gadget!

Ok, koulun hanke, meidän on tehtävä 2 Vista gadgets yksi yksinkertainen versio ja 1 monimutkaisempia paremman käyttöliittymän.

Aloitin yksinkertainen, koostuu gadget.xml (ilmeisen) ja gadget.htm (main tiedosto) sekä icon.png (kuvake, yllättävän)

Kyllä minä tiedän, hyvin yksinkertaista. Mutta kun laitoin sen kansion gadgets kansiota projectsimple.gadget ja avaa sivupalkissa "Lisää gadget" valintaikkuna, se ei näy.

Olen havn't harmainta aavistustakaan, miksi. Mutta myös jos Lataa gadget se saa tunnustaa Windowsiin gadget niin se purkaa itseään kauniisti ja siististi, minun on kuitenkin vain avaa ja näyttää minulle 3 kuvaa.

Yritin puristamalla sitä, mutta juuri johti projectsimple.gadget.zip tiedoston yhtä hyödytöntä, vain otteita ja sitten näyttää minulle 3 kuvaa.

Joten miten voin tiivistää sen. Gadget?

TIA, Ollie.

My System: FordyPC

Processor (s):
Quad Q6600 Kentsfield 2.66 @ 3.45GHz
Emolevy:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM-muisti:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Graphics Card (s):
PNY nVidia GeForce 9400 GT 512 Mt
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
Seagate HDBarracuda 1x 1TB 1x 250GB
Optinen asema (t):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Asia / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Monitor (t):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Old 4 tammikuu 2009, 23:29
Jäsen

Onko mahdollista pyytää opettaja?

Toivovat Olin ohjelmakauden aikana minun koulussa ...
Old 5 tammikuu 2009, 06:37
Rahoittajien ryhmän

Pm Spot, hän ehkä alkuun auttaa sinua.
Old 5 tammikuu 2009, 09:55
Rahoittajien ryhmän

Voi kysyä opettaja Pelkään - olet oman varten assesments.

Ok, kiitos kanoakavirus, I'll try.
Old 7 tammikuu 2009, 00:06
Rahoittajien ryhmän

Käy katsomassa make.bat loppupuolella http://msdn.microsoft.com/en-us/magazine/cc163370.aspx

Tämä sivu näyttää siltä, että se on kaikki mitä tarvitset pystyä vaiheittain tarkistaa, mitä olet tekemässä, mitä he sanovat toimii. Jonnekin sinun pitäisi löytää puuttuu olennaisia.

Vatvoa täällä, olen varma, että saamme sen käynnissä.

My System: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Emolevy:
Asus A8N-VM CSM
RAM-muisti:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
nVidia Geforce 6600 512 Mt
Äänikortti:
Cherry RS 6000 M näppäimistö
Kiintolevy (t):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s yllä
Optinen asema (t):
Samsung DVD-ROM-TS-H352
Asia / PSU:
Thermaltake Soprano
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (t):
SXGA Litteän
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 7 tammikuu 2009, 09:43
Rahoittajien ryhmän

Lyh Yritin, että .. se oli aika paljon, mitä olin tehnyt, mutta ongelma näyttää olevan muodossa.

Jos olen zip it up jälkeen olen project.zip

linkki puhuu "uudelleennimeämisen se. gadget", joten jos hiiren oikealla painikkeella ja nimetä sitten tehdä project.gadget

sen vielä zip-tiedoston, se hasn't muuttaa muotoa, vain nimi, joten se project.gadget.zip

Miten voin muuttaa muotoa? joitakin tiedostoja voi justopen Muistioon ja tallenna kuin eri muodossa.

Esimerkiksi jos minulla on command.txt sisältävät "command.com", se on vain teksti-tiedosto avautuu Muistioon.

jos se avataan Muistiossa voin sitten tallenna se command.bat ja minä maagisesti on komentorivi.

Mutta olen tietysti cant tehdä tämän kansion .. niin kuinka voin vaihtaa sen pakkausmuoto?

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.