mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Algemene programmatuurnoot Chat

Register

Zijbalk weigert te erkennen mijn gadget!

Reply

Thread Tools
Old 4 januari 2009, 12:12
Donor Groep

Default Zijbalk weigert te erkennen mijn gadget!

Ok, een school project, hebben we te maken 2 Vista gadgets, een eenvoudige versie en 1 meer complex met een betere gebruikersinterface.

Ik begon met een eenvoudige, bestaat uit gadget.xml (manifest) en gadget.htm (hoofd-bestand), samen met icon.png (het pictogram, verrassend)

Ja ik weet het, heel eenvoudig. Maar toen ik hem in een map in de map met de naam gadgets projectsimple.gadget en open de sidebar "gadget" dialoog box, niet opdagen.

Ik havn't de zwakste idee waarom. Maar ook als ik een gadget het wordt erkend door Windows als gadget dus uitgepakt zelf mooi en netjes, de mijne echter gewoon geopend en toont me de 3 bestanden.

Ik heb geprobeerd te comprimeren, maar dat alleen geresulteerd in een projectsimple.gadget.zip bestand, even nutteloos, net extracten en vervolgens geeft me de 3 bestanden.

Dus hoe kan ik deze comprimeren naar. Gadget?

TIA, Ollie.
Old 4 januari 2009, 23:29
Lid Fractie

Is het mogelijk om vragen aan de leraar?

Wish I Had programmering uiteraard op mijn school ...
Old 5 januari 2009, 06:37
Donor Groep

Pm Spot, hij zou kunnen bovenop helpen.
Old 5 januari 2009, 09:55
Donor Groep

Kan niet vragen leraar ben ik bang dat - u bent op uw eigen voor assesments.

Ok, bedankt kanoakavirus, ik zal het proberen.
Old 7 jan 2009, 00:06
Donor Groep

Neem een kijkje op make.bat aan het eind van http://msdn.microsoft.com/en-us/magazine/cc163370.aspx

Die pagina kijkt alsof hij heeft alles wat je nodig hebt om te kunnen stap voor stap nagaan wat u doet met wat ze zeggen werkt. Ergens waar je moet zoeken naar een vermiste essentieel.

Blijf praten hier, ik ben er zeker van dat we kunnen krijgen draait.

Mijn Systeem: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Moederbord:
Asus A8N-VM CSM
RAM Geheugen:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
nVidia Geforce 6600 512MB
Sound Card:
Cherry RS 6000 m toetsenbord
Hard Drive (s):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s te houden
Optische Drive (s):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Case / PSU:
Thermaltake Soprano
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA flat panel
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (fluxbox)
Old 7 januari 2009, 09:43
Donor Groep

Ok ik heb geprobeerd dat .. Het was behoorlijk veel wat ik al gedaan, maar het probleem lijkt te zijn het formaat.

Als ik het zip-up dan heb ik project.zip

de link besprekingen van "hernoemen naar. gadget" dus als ik met de rechtermuisknop klikken en vervolgens de naam van het project.gadget

zijn nog een zip-bestand, hasn't veranderd het formaat, alleen de naam die het project.gadget.zip

Hoe verander ik het formaat? sommige bestanden die je kunt justopen in Kladblok en slaat als een ander formaat.

bijvoorbeeld als ik command.txt met "command.com" Het wordt gewoon een tekst bestand dat wordt geopend in Kladblok.

als ik het openen in notepad kan ik daarna op als command.bat en ik magische hebben opdrachtprompt.

Maar ik natuurlijk cant dit doen met een map .. ja, hoe ben ik te veranderen zijn compressie formaat?

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Netgear router weigert TCP iyaoyas Netwerken, modems & VoIP 1 29 mei 2009 03:12
Hoe kan ik stoppen met Windows Sidebar lanceren? dfr200764 Windows besturingssystemen 1 20 mrt 2008 13:57
Programma weigert te verwijderen uit mijn computer! polakstanek Windows besturingssystemen 7 29 Jan 2008 18:16
Wat is het een gadget die u zou kunnen doen, zonder echt? Mike0001 Off Topic Discussie 29 31 dec 2007 16:33
Gadget liefhebbers die nodig zijn voor nieuwe BBC-serie! Celador Introduceer jezelf hier 8 26 apr 2007 08:51
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.