mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Hvilken software kan hjælpe mig gøre et spil bord?

Reply

Thread Tools
Old 17. juni 2009, 16:12
Ny Medlem Gruppen

Default Hvilken software kan hjælpe mig gøre et spil bord?

Jeg underviser i engelsk som andet sprog i Sydkorea og ønsker at være i stand til at foretage en række forskellige spil, uden at det at dræbe mig og forbrugende mit liv.

Jeg søger efter software (open source, helst), der vil ikke kun hjælpe mig gøre spillet bestyrelser - ligesom monopol, Candyland osv. - men vil gøre det relativt let. Jeg har brug for at være i stand til at designe et spil bord, der er sensationsblad størrelse - eller dobbelt A3. Jeg kommer til at købe et bredt format inkjet printer til at udskrive papiret og derefter skyde papiret i et ærme jeg har lavet på skum bord. Den foamboard er dækket med et ark af plast og er lukket på 3 sider. Ved at være i stand til at glide ting ind og ud jeg vil være i stand til nemt at ændre spillet bord format.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Forum Admins Hjælp Please - Bulletin Board Software pest79456 Web Design, Hosting & SEO 4 23 april 2009 13:33
Hvilken software kan gøre billeder med knapper? JudgeB General Software Chat 1 21. nov 2008 13:45
Jeg fik bord og gjort en film-liv, hvis det var et FPS spil: D cheesepuff Off Topic Discussion 4 7 juni 2008 13:04
Slettet en fil for at gøre spac men når slettet gjorde ikke gøre noget rum enright666 General Software Chat 2 22 december 2007 04:26
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.