vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Mikä ohjelmisto voi auttaa minua tekemään pelilaudan?

Reply

Thread Tools
Old 17 kesäkuu 2009, 16:12
Uusi Jäsen

Default Mikä ohjelmisto voi auttaa minua tekemään pelilaudan?

Opetan Englanti on toinen kieli, Koreassa ja haluat pystyä tekemään erilaisia pelejä ilman että tappaminen minulle ja kuluttaa elämääni.

Olen HAKU ohjelmistojen (open source, mieluiten), että ei vain auttaa minua tekemään pelin levyt - kuten Monopoli, Candyland jne. - mutta tekevät sen suhteellisen helppoa. Minun on voitava suunnitella pelilaudan että on bulevardilehti koko - tai kaksinkertainen A3. Aion ostaa laajakuva mustesuihkukirjoitin tulostaa paperille ja sitten vetämällä paperi osaksi hihassa olen tehdään vaahto aluksella. The foamboard on päällystetty arkki muovi ja sinetöidyissä 3 puolin. Tekijä voi liukastua asioita ja ulos voin helposti muuttaa pelilaudan muodossa.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Forum Admins Ohje Please - Bulletin Board Software pest79456 Web Design, Hosting & SEO 4 23. Huhtikuu 2009 13:33
Mitä ohjelmistoja voidaan tehdä kuvia painikkeita? JudgeB General Software Chat 1 21. marraskuu 2008 13:45
Sain hallituksen ja teki elokuva-elämää, jos se olisi FPS peli: D cheesepuff Off Topic Discussion 4 7th Jun 2008 13:04
Poistettu tiedoston tehdä SPAC mutta kerran poistettu didnt tehdä tilaa enright666 General Software Chat 2 22. Joulukuu 2007 04:26
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.