mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Hvilken programvare kan hjelpe meg å lage et spill bord?

Reply

Thread Tools
Old 17 juni 2009, 16:12
New Member Group

Default Hvilken programvare kan hjelpe meg å lage et spill bord?

Jeg underviser i norsk som andrespråk i Korea, og vil kunne foreta en rekke spill uten å drepe meg og forbruk av mitt liv.

Jeg er på utkikk etter programvare (open source, fortrinnsvis) som ikke bare vil hjelpe meg å gjøre spillet styrene - som monopol, Candyland, osv. - men vil gjøre det relativt enkelt. Jeg må være i stand til å designe et spill bord som er tabloid størrelse - eller dobbel A3. Jeg skal kjøpe et bredt format blekkskriver for utskrift på papir og deretter skyve papiret i ermet jeg har gjort på skum bord. Den foamboard er dekket med et ark av plast og forseglet på 3 sider. Ved å kunne skli ting inn og ut vil jeg kunne enkelt endre spillbrettet format.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Forum Admins Help Vær - Bulletin Board Software pest79456 Web Design, hosting & SEO 4 23 april 2009 13:33
Hvilken programvare kan lage bilder med knappene? JudgeB General Software Chat 1 21 nov 2008 13:45
Jeg fikk styret og laget en film-livet om det var en FPS spill: D cheesepuff Av Emne Diskusjon 4 7 juni 2008 13:04
Slettet en fil for å gjøre spac men når slettet didnt gjøre noen plass enright666 General Software Chat 2 22 desember 2007 04:26
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.