mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Programvaran installeras problem.

Reply

Thread Tools
Old 2 januari 2008, 17:56
New Member Group

Default Programvaran installeras problem.

hej, jag har en hp desktop comp.i precis installerat oss på fabriken default.now när jag programvaran i cd-enheten, kommer det inte install.doesnt även visas på cd-enheten i mitt computer.was försöker installera om Office 2000. aldrig haft problem så här before.any hjälper kommer att uppskattas.
Old 2 januari 2008, 19:18
Banned Group

Default Programvaran installeras problem.

mabye det finns någon form av drivrutiner 4 den? mabye en firmware upgrade? kontrollera diveice manager (om u dsont inte hur 2 dit be)

Mitt System: #

Processor (s):
Intel P4
Moderkort:
ECS 915pla2
RAM Minne:
1GB
Grafikkort (s):
ATI Radeon x1050
Ljudkort:
diamant Xtreme 7.1
Hårddisk (s):
160GB
Optisk enhet (er):
DVD-ROM Combo-enhet DVD + /-RW
Mål / PSU:
antech/x-power585
Kylning:
luft
Nätverk / Internet:
trådlös
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Inga administratörsbehörighet - Kan jag installera program på en extern hårddisk? cazza General Software Chat 1 15 november 2009 06:27
Xp install problem xactly Windows-operativsystem 5 20 Oktober 2009 09:57
Min CD / DVD Kommer inte installera programvara grönt te Drives & Removable Media 26 28 juni 2009 10:25
Installera XP pro. Problem Benji Windows-operativsystem 9 11 december 2007 13:14
Word installerat problem redvet Office Suites & Applications 4 11 juni 2007 09:51
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.