![]() |
|
| |||
| |||
| Hej gutter, Jeg har problemer, når der installeres en bildele katalog på DVD. Hvis jeg forsøger at installere den ved hjælp af min SATA DVD-RAM-drev jeg får en fejl, jeg har vedhæftet en pic af fejlen. Hvis jeg installere det ved at bruge mit gamle IDE dvd-rom-drev det installeres noget problem, det synes også at undlade at installere på bærbare computere og nogle DVD-drev, uanset hvilken slags, jeg trækker mit hår ud at prøve at regne ud, hvad problemet er. Hjælp værdsat. Sparky |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvor fik du den cd?
| |||
| |||
| Det er en ægte DVD hvis det er det, du beder om? |
|
| |||
| |||
| Det var ikke lige spekuleret det var en stor producent eller ej. Uanset hvad, hvis det ikke virker i vilkårlig pc'er og bærbare computere, hvor andre software fungerer fint, hvad der ellers kan man andet end at kontakte dem. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror ikke, det er noget at gøre med din computer. Du er nødt til at bede om en ny cd.
|
| |||
| |||
| Selv om disken er ægte, er det ikke tilgængelig for almindelige salg, så jeg kan ikke gå til producenten / leverandøren for støtte. Men hvis det var en defekt disk, vil fejlen ikke være ens? Sjove ting er, hvis jeg kopiere filer til harddisken, og prøv at installere derfra, får jeg fejlen også? |
|
| |||
| |||
| Synes mærkeligt for mig. Jeg tror, at det ville være ensartet, hvis disken har begået fejl. Du kan prøve at kopiere alle filerne fra cd'en og så brænder det igen. Det kan hjælpe.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Windows XP-klienter ikke picking up GPO softwareinstallation indstillinger | Jonathon28 | Windows-operativsystemer | 0 | 20. jun 2008 02:33 |
| Windows XP-installation problemer. | resistanceisfutile20 | Windows-operativsystemer | 5 | 3 februar 2008 13:20 |
| Installation problemer ... er det forbundet til min hardware? | lynxafc | CPU, bundkort og RAM | 9 | 8 januar 2008 13:52 |
| Installation problemer har brug for hjælp | dhirajahlawat | General Software Chat | 8 | 27 oktober 2007 13:36 |
| Hjælp med installation af printerdriveren software | csfloyd | Multimedia & Codecs | 3 | 11 august 2007 12:32 |
| Thread Tools | |
| |