![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaverit, Minulla on ongelmia asennettaessa a Car Parts Catalogue DVD. Jos yritän asentaa sen käyttämällä minun SATA DVD-RAM-asema, saan virheilmoituksen, olen liittänyt pic tehty virhe. Jos voin asentaa sen käyttämällä vanhan IDE DVD-ROM-asema se asentaa mitään ongelmia, se näyttää myös epäonnistua asentaa läppäreissä ja joidenkin DVD-asemat mitä tahansa lajia, olen vetämällä hiukset pois yrittää selvittää, mikä ongelma on. Ohje appreciated. Sparky |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mistä sait CD?
| |||
| |||
| Se on aito DVD, jos tämä on se, mitä pyydätte? |
|
| |||
| |||
| Se ei ollut juuri miettinyt sitä oli merkittävä valmistajan tai ei. Joka tapauksessa, jos se ei toimi satunnaisesti PC: t ja kannettavat tietokoneet, joissa muut ohjelmisto toimii vain sakko, mitä muuta voi muuta kuin yhteyttä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En usko, että on mitään tekemistä tietokoneellesi. Sinun täytyy pyytää uuden CD.
|
| |||
| |||
| Vaikka levy on aito, se ei ole yleisesti myynnissä, joten en voi mennä valmistaja / toimittaja tukea. Mutta jos se oli viallinen levy, että vika ei ole yhtenäinen? Hassu asia on, jos voin kopioida tiedostot HDD ja yrität asentaa sieltä saan virheen liian? |
|
| |||
| |||
| Tuntuu oudolta. Haluaisin ajatella, että se olisi yhtenäinen, jos levy on syyllinen. Voisit yrittää kopioida kaikki tiedostot CD: ltä ja sen jälkeen polttamalla se uudelleen. Se voi auttaa.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Windows XP-asiakkaat eivät poimien ryhmäkäytäntöobjektia ohjelmiston asennuksen asetukset | Jonathon28 | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 20th Jun 2008 02:33 |
| Windows XP: n asennus ongelmia. | resistanceisfutile20 | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 3. helmikuu 2008 13:20 |
| Asennuspulmat ... se on kytketty minun hardware? | lynxafc | CPUs, Emolevyt & RAM | 9 | 8. Jan 2008 13:52 |
| Asennuspulmat tarvitsevat apua | dhirajahlawat | General Software Chat | 8 | 27. lokakuu 2007 13:36 |
| Ohje asennus tulostaa kuljettajan ohjelmisto | csfloyd | Multimedia & Codecs | 3 | 11th Aug 2007 12:32 |
| Thread Tools | |
| |