![]() |
|
| |||
| |||
| Hi guys, Ik heb problemen bij het installeren van een Car Parts Catalogus op DVD. Als ik probeer te installeren met behulp van mijn SATA DVD-RAM-schijf krijg ik een fout heb ik bijgevoegd een foto van de fout. Als ik deze met mijn oude IDE dvd-rom-station installeert dat geen probleem, het lijkt ook niet te installeren op laptops en sommige DVD-schijven, ongeacht welk type, ik trek mijn haren uit te proberen uit te werken wat het probleem is. Help gewaardeerd. Sparky |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Waar heb je de CD?
| |||
| |||
| Het is een echte DVD als dat is wat u vraagt? |
|
| |||
| |||
| Het was niet, vroeg me af is het is een grote fabrikant of niet. Hoe dan ook als het niet werkt in willekeurige pc's en laptops waar andere software werkt prima wat kan je anders dan contact met hen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik denk niet dat het iets te maken met uw computer. Je moet vragen om een nieuwe cd.
|
| |||
| |||
| Hoewel de schijf is echt, het is niet beschikbaar voor algemene verkoop, dus ik kan niet naar de fabrikant / leverancier voor ondersteuning. Maar als het ging om een defecte schijf, zou de schuld niet uniform? Grappige is, als ik kopieer de bestanden naar de harde schijf en probeert te installeren vanaf daar, krijg ik de fout ook? |
|
| |||
| |||
| Lijkt vreemd voor me. Ik zou denken dat het beter zou zijn uniforme Als de disc is in gebreke is gebleven. Je zou kunnen proberen het kopiëren van alle bestanden van de cd branden en vervolgens opnieuw. Het kan helpen.
__________________ serverguy |