![]() |
|
| |||
| |||
| Hei folkens, Jeg har problemer når du installerer en Car Parts Katalog på DVD. Hvis jeg forsøker å installere den ved hjelp av min SATA DVD-RAM-stasjon Jeg får en feilmelding, har jeg lagt ved et bilde av feilen. Hvis jeg installere den ved hjelp av min gamle IDE DVD-ROM-stasjonen den installerer ikke noe problem, det ser ut til å mislykkes å installere på bærbare datamaskiner og noen DVD-stasjoner uansett slag, jeg trekker meg håret ut prøver å finne ut hva problemet er. Hjelp verdsatt. Sparky |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvor fikk du tak i CD-en?
| |||
| |||
| Det er en ekte DVD hvis det er det du spør? |
|
| |||
| |||
| Det var ikke bare lurte på det var en stor produsent eller ikke. Uansett om det ikke fungerer i tilfeldig PCer og bærbare datamaskiner der annen programvare som fungerer helt fint hva mer kan du annet enn kontakte dem. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror ikke det er noe å gjøre med maskinen. Du trenger å be om en ny CD.
|
| |||
| |||
| Selv om platen er ekte, det er ikke tilgjengelig for generelt salg, så jeg kan ikke gå til produsent / leverandør for support. Men hvis det var en feil på platen, vil feilen ikke uniform? Morsom ting er, hvis jeg kopiere filer til HDD og prøve å installere det, får jeg feilen også? |
|
| |||
| |||
| Synes underlig for meg. Jeg vil tro at det ville være uniform om platen var feil. Du kan prøve å kopiere alle filene fra CD og deretter brenne den på nytt. Det kan hjelpe.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Windows XP-klienter ikke plukke opp GPO programvareinstallering innstillinger | Jonathon28 | Windows-operativsystemer | 0 | 20 juni 2008 02:33 |
| Windows XP-installasjonen problemer. | resistanceisfutile20 | Windows-operativsystemer | 5 | 3 februar 2008 13:20 |
| Installasjon problemer ... det er koblet til min maskin? | lynxafc | CPUer, Hovedkort & RAM | 9 | 8 januar 2008 13:52 |
| Installasjon problemer trenger hjelp | dhirajahlawat | General Software Chat | 8 | 27 oktober 2007 13:36 |
| Hjelp med installasjon av utskriften driverprogramvaren | csfloyd | Multimedia & Kodeker | 3 | 11 august 2007 12:32 |
| Thread Tools | |
| |