![]() |
|
| |||
| |||
| Hej killar, Jag har problem med att installera en bildelar Katalog på DVD. Om jag försöker installera den med min SATA DVD-RAM-enhet får jag ett fel, jag har bifogat en pic av felet. Om jag installerar den med min gamla IDE DVD-ROM-enhet man installerar inga problem, det verkar också misslyckas med att installera på bärbara datorer och vissa DVD-enheter, oavsett vilken typ, jag drar mitt hår ut försöker räkna ut vad problemet är. Hjälp uppskattas. Sparky |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Var fick du tag på CD?
| |||
| |||
| Det är en verklig DVD om det är det du frågar? |
|
| |||
| |||
| Det var inte, undrar bara det var en stor tillverkare eller inte. Antingen så fungerar det inte i slumpvis datorer och bärbara datorer där andra program fungerar alldeles utmärkt vad mer kan man annat än kontakt med dem. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag tror inte det är något att göra med datorn. Du måste be om en ny cd.
|
| |||
| |||
| Trots att skivan är äkta, det är inte tillgängligt för allmän försäljning, så jag kan inte gå till tillverkaren / leverantören för att få stöd. Men om det var ett fel på skivan, skulle felet vara enhetliga? Roliga är, om jag kopiera filerna till hårddisken och försöker installera därifrån får jag fel också? |
|
| |||
| |||
| Verkar konstigt för mig. Jag tror att det skulle vara enhetliga om skivan var fel. Du kan prova att kopiera alla filer från CD och sedan bränna igen. Det kan hjälpa.
__________________ serverguy |