![]() |
|
| |||
| |||
| Hver gang man logger ind på min PC et vindue popper op for Sonic Activation Module siger den funktion, du prøver at bruge, findes på en cd-rom eller en anden flytbar disk, som ikke er tilgængelig. Indsæt Sonic Activation Module disk og klikke på OK. Ingen har nogen anelse om, hvor dette er kommet fra, og hvordan de skal slippe af med den, og den eneste måde at lukke det er at bruge Jobliste. Kan nogen hjælpe, fordi det er meget frustrerende!? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bare fjerne programmet fra Tilføj / fjern programmer i Kontrolpanel.
| |||
| |||
| Det er no-hvor skal ses i kontrolpanelet, og jeg har absolut ingen idé om, hvad programmet er det relateret til. Jeg har tidligere brugt denne: Når Office2003 kunne ikke finde filen SKU011.CAB: regedit -> [HKEY_LOCAL_MACHINE] -> [Software] -> [Microsoft] -> [Harmoniseringskontoret] -> [11,0] -> [Levering] -> (90000409-6000-11D3-8CFE-0150048383C9) -> [CDCache] ændre til [0] .... Gjort! Men Sonic Activation Module er siden kommet tilbage, og de ovennævnte ikke længere virker! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Denne tråd, vil sandsynligvis hjælpe dig med at slippe af med det. http://www.digitalspy.co.uk/forums/s...d.php?t=339666
|
| |||
| |||
| Cheers for dette link. Det fungerede perfekt: Gå til Start og Kør. Skriv MSCONFIG Gå til fanen Start til højre. Deaktiver følgende 2 punkter på listen. ISUSPM ISSCH Klik på Anvend og Luk - Når du bliver bedt om at gøre det genstarte systemet. Derefter på Genstart, lige tjekke System Config Utility feltet med teksten 'Vis ikke dette igen "og du er færdig. |
|
| |||
| |||
| Ingen problemer. Glad du fik hvis fast.
__________________ serverguy |
![]() |
|
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Palit PCI Radeon HD 4850 Sonic Special tilføjelse (DDR5) | butski | Grafikkort & Monitors | 1 | 2 juni 2009 13:15 |
| Windows kræver aktivering - Tilbagevendende aktivering | robina80 | Windows-operativsystemer | 7 | 19 februar 2009 17:11 |
| SVG Control Module | bilsat | General Software Chat | 1 | 29 oktober 2008 10:19 |
| Hvordan fjerner jeg et Sonic Wall fra min computer? | Hon | Virus, Spyware & Sikkerhed | 6 | 1 februar 2008 23:59 |
| McAfee Proxy Service Modul Problemer | chez_fletch2002 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 5 | 22 juli 2007 08:49 |
| Thread Tools | |
| |