![]() |
|
| |||
| |||
| Iedere keer dat iemand inlogt op mijn PC een venster voor Sonic Activation Module zeggen de functie die u probeert te gebruiken is op een cd-rom of andere verwisselbare schijf die niet beschikbaar is. Plaats de Sonic Activation Module schijf en klik op OK. Niemand heeft enig idee waar dit vandaan komt en hoe af te raken van haar en de enige manier om het te sluiten is het gebruik van de task manager. Kan iemand helpen want het is heel frustrerend!? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Verwijder het programma van Software in het Configuratiescherm.
| |||
| |||
| Het is niet waar te worden gezien in het bedieningspaneel en ik heb absoluut geen idee wat programma's betrekking hebben. Voorheen gebruikte ik dit: Wanneer Office2003 kan bestand niet vinden SKU011.CAB: regedit -> [HKEY_LOCAL_MACHINE] -> [software] -> [Microsoft] -> [Office] -> [11.0] -> [Bezorging] -> (90000409-6000-11D3-8CFE-0150048383C9) -> [CDCache] verandering op [0] .... Gedaan! Echter, Sonic Activation Module sindsdien kom terug en het bovenstaande niet meer werkt! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Deze draad zal je helpen om zich te ontdoen van. http://www.digitalspy.co.uk/forums/s...d.php?t=339666
|
| |||
| |||
| Cheers voor die link. Dit werkte perfect: Ga naar Start en Uitvoeren. Typ MSCONFIG Ga naar het tabblad Opstarten aan de rechterkant. Schakel de volgende 2 items in de lijst. ISUSPM ISSCH Klik op Toepassen en Sluiten - Wanneer gevraagd dit te doen Herstart het systeem. Vervolgens opnieuw op, controleer de System Config Utility vak dat zegt 'Don't show this again' en je bent klaar. |
|
| |||
| |||
| Geen problemen. Blij dat je zo vast.
__________________ serverguy |