![]() |
|
| |||
| |||
| Hver gang noen logger på min PC et vindu som dukker opp for Sonic Aktivisering Modul si Funksjonen du prøver å bruke, er på en CD-ROM eller en annen flyttbar disk som ikke er tilgjengelig. Sett Sonic Activation Module disk og klikk OK. Ingen har noen anelse om hvor dette kommer fra og hvordan bli kvitt den og den eneste måten å lukke det er å bruke Oppgavebehandling. Kan noen hjelpe fordi det er ganske frustrerende!? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bare fjerne programmet fra legg til / fjern programmer i kontrollpanelet.
| |||
| |||
| Det er ingen der til å bli sett i kontrollpanelet og jeg har absolutt ingen anelse om hva studiet det er knyttet til. Jeg tidligere brukt denne: Når Office2003 ikke kunne finne filen SKU011.CAB: regedit -> [HKEY_LOCAL_MACHINE] -> [Software] -> [Microsoft] -> [Kontor] -> [11.0] -> [Levering] -> (90000409-6000-11D3-8CFE-0150048383C9) -> [CDCache] endre til [0] .... Ferdig! Imidlertid har Sonic Activation Module siden komme tilbake og ovenfor ikke lenger virker! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Denne tråden vil trolig hjelpe deg å bli kvitt det. http://www.digitalspy.co.uk/forums/s...d.php?t=339666
|
| |||
| |||
| Skål for den koblingen. Dette fungerte utmerket: Gå til Start og Kjør. Skriv inn MSCONFIG Gå til kategorien Oppstart til høyre. Deaktiver følgende 2 elementer i listen. ISUSPM ISSCH Klikk Bruk og Lukk - Når du blir bedt om å gjøre det hvile systemet. Så på nytt, bare sjekk System Config Utility boks som sier "Ikke vis denne på nytt" og du er ferdig. |
|
| |||
| |||
| Ingen problemer. Glad du fikk om fast.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Palit PCI Radeon HD 4850 Sonic Special Addition (DDR5) | butski | Kabinetter & Skjermer | 1 | 2 juni 2009 13:15 |
| Windows krever aktivering - Gjentakende aktivisering | robina80 | Windows-operativsystemer | 7 | 19 februar 2009 17:11 |
| SVG Control Modul | bilsat | General Software Chat | 1 | 29 oktober 2008 10:19 |
| Hvordan fjerner jeg et Sonic Wall fra datamaskinen? | hon | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 6 | 1 februar 2008 23:59 |
| McAfee Proxy Service Module Problemer | chez_fletch2002 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 5 | 22 juli 2007 08:49 |
| Thread Tools | |
| |