![]() |
|
| |||
| |||
| Varje gång någon loggar in på min dator ett fönster dyker upp för Sonic Activation Module säga den funktion som du försöker använda finns på en cd-skiva eller annan flyttbar disk som inte är tillgängliga. Sätt i Sonic Activation Module disk och klicka på OK. Ingen har någon aning om detta har kommit ifrån och hur man kan bli av med det och det enda sättet att stänga det är att använda Aktivitetshanteraren. Kan någon hjälp eftersom det är väldigt frustrerande!? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bara bort programmet från Lägg till / ta bort program på Kontrollpanelen.
| |||
| |||
| Det är ingen där ses i kontrollpanelen och jag har absolut ingen aning om vad programmet är relaterade till. Jag har tidigare använt detta: När Office2003 kunde inte hitta filen SKU011.CAB: regedit -> [HKEY_LOCAL_MACHINE] -> [PROGRAM] -> [Microsoft] -> [myndighet] -> [11,0] -> [Leverans] -> (90000409-6000-11D3-8CFE-0150048383C9) -> [CDCache] förändring till [0] .... Gjord! Men Sonic Activation Module har sedan komma tillbaka och ovan inte längre fungerar! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Denna tråd kommer antagligen hjälpa dig att bli av med den. http://www.digitalspy.co.uk/forums/s...d.php?t=339666
|
| |||
| |||
| Skål för den länken. Det fungerade perfekt: Gå till Start och Kör. Skriv MSCONFIG Gå till fliken Autostart till höger. Inaktivera följande 2 objekten i listan. ISUSPM ISSCH Klicka på Verkställ och Stäng - När du uppmanas att göra detta Starta om systemet. Sedan den startar bara kontrollera System Config Utility rutan där det står "Visa inte det här igen" och du är klar. |
|
| |||
| |||
| Inga problem. Kul att du fick om fasta.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Palit PCI Radeon HD 4850 Sonic Särskilda tillägg (DDR5) | butski | Grafikkort & Skärmar | 1 | 2 juni 2009 13:15 |
| Windows kräver aktivering - Återkommande aktivering | robina80 | Windows-operativsystem | 7 | 19 februari 2009 17:11 |
| SVG Control Module | bilsat | General Software Chat | 1 | 29 oktober 2008 10:19 |
| Hur tar jag bort en Sonic Wall från datorn? | Hon | Virus, spionprogram och säkerhet | 6 | 1 februari 2008 23:59 |
| McAfee Proxy Service Module Problem | chez_fletch2002 | Virus, spionprogram och säkerhet | 5 | 22 juli 2007 08:49 |
| Thread Tools | |
| |