mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Reply

Thread Tools
Old 23 juni 2009, 11:08
Medlem Gruppen

Hej,

Min Dell PC tager lang tid lastning, en ekstremt lang tid. Jeg tror, en del af problemet kan være java opdateringer jeg har installeret. Der synes at være så mange af dem, er de alle endog nødvendigt? De holder fik mig til at installere flere opdateringer! Bakken nederst til højre på skærmen tager lang tid at indlæse. Spekulerer hvis nogen har nogen forslag om fremskyndelse på min pc?

Jeg har defragmenteret harddisken, scannes disken for fejl, tømt min midlertidig mappe og slettede store unødvendige programmer, men det har stadig ikke gjort meget af en forskel.
Ville sætte pris på nogle forslag,
regards, Ian
Old 23 juni 2009, 11:45
Administrator Gruppen

Fjern alt hvad du dont brug. Enhver ting der ellers kan handicappede i at køre ved start, hvis det bliver nødvendigt.

Hvad anti-virus er du kører, og hvor meget RAM har du både kan påvirke startprocessen gange enormt.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 23 juni 2009, 12:22
Medlem Gruppen

Tak for svaret,

Jeg kører McAfee, der anvendes til at køre avast men fornyet mit abonnement hos McAfee. Jeg har en Dimension 5150, 3 GHz, 1GB RAM. Jeg er klar over, at mere RAM jo bedre, men jeg tror, jeg mide være i stand til at slette nogle unødvendige java aplets at fremskynde den.
Old 23 juni 2009, 12:25
Administrator Gruppen

1GB bør bøden, avast er ligaer end McAfee i form af ressource drain og endda beskyttelse IMO. Jeg vil swap tilbage. Du bør bemærke en stor forbedring. Andet end at fjerne noget i Tilføj / fjern programmer, du ikke har brug for og se, hvordan denne messer.
Old 23 juni 2009, 12:30
Medlem Gruppen

Kool,

Som avast bruger du? Vil du betale abonnement for din? Lol. Jeg kan ikke tro jeg bare fornyet mit abonnement på McAfee!
Old 23 juni 2009, 12:36
Administrator Gruppen

Avast gratis, de fleste her vil anbefale det samme eller AVG gratis.

Der er ingen grund til at betale. De fleste af de store betalt ting som Norton og McAfee er oppustet, overpris junk. Populære off bagsiden af store markedsføring budgetter og ledtog med butikker og pc-byggere.
Old 23 juni 2009, 12:38
Medlem Gruppen

Okay, Excellent.

Thanks a lot for dine råd!
Old 23 juni 2009, 12:43
Administrator Gruppen

Du er velkommen, så lad os vide, hvordan du får den.
Old 23 juni 2009, 16:16
Donor-Gruppen

Jeg vil anbefale at bruge Start, Kør, Msconfig og disabaling alle junk starte programmer eller tjenester, hvilket vil forbedre genereal hastighed på systemet og vil gøre nystartede virksomheder meget hurtigere.
Secondaly Jeg er enig med ovenstående stillinger dont brug McAfee eller nortan disse er magt sultne og virkelig dont gør et godt stykke arbejde for at sige, at du skal betale for dem, jeg vil anbefale AVG.
Også kan du bruge et program kaldet (Ccleaner) denne renser anyhting at gøre med internetbrowsing og også du CNA klar registreringsdatabasefilerne med vil forbedre hastigheden dramitically.
Også regelmæssige spyware scanner og virus scanner malware og adware scanninger vil holde andre mennesker ved hjælp af din pc ressourcer.
Endelig holder en god rene Operativsystem harddisk i regualar bestilling med en mere end regelmæssig Disk fragmentering og dette kan findes i systemet værktøjer.
Old 26 juni 2009, 09:50
Donor-Gruppen

Du har aldrig sagt, hvad OS du har, men der er kendte problemer med McAfee og Vista.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.