![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Oma Dell PC kestää kauan lastaus, erittäin pitkään. Mielestäni osa ongelmaa voidaan java päivitykset olen asentanut. Ei näytä olevan niin monet niistä, ovat he kaikki edes tarpeen? Ne pitää kannustaa minua asentamaan lisää päivityksiä! Lokeron pohjassa oikeassa alakulmassa kestää kauan ladata. Mietitkö, jos joku on jotain ehdotuksia ylinopeutta minun PC? Olen defragmented levyn, joka skannataan levyn virheet, tyhjennetään minun väliaikaiseen kansioon ja poistetaan suuri tarpeettomat ohjelmat, mutta se ei ole vielä tehty paljon eroa. Arvostaisi joitakin ehdotuksia, osalta, Ian |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Poista jotain dont käyttöä. Jokainen asia muu ei voi olla pois suorittamisen käynnistyksen yhteydessä, jos tarvetta on.
| |||
| |||
| Kiitos vastauksesta, Olen käynnissä McAfee, käytetään oltava käynnissä avast mutta uudistaa omaa tilausta kanssa McAfee. I ve got a ulottuvuuden 5150, 3 GHz, 1 Gt RAM-muistia. Olen tietoinen siitä, että enemmän RAM-muistia, sen parempi, mutta uskon punkki voi poistaa joitakin tarpeettomia java aplets ja nopeuttaa sitä. |
|
| |||
| |||
| 1GB olisi hienoa, Avast on liigoja kuin McAfee kannalta resurssien valua ja jopa suojelun imo. Haluaisin swap takaisin. Sinun tulisi huomata suurta parannusta. Muut kuin poistaa mitään lisää / poista ohjelmia et tarvitse ja miten, että messuille. |
|
| |||
| |||
| Kool, Mikä Avast käytätte? Haluatko maksaa tilata sinun? Lol. En voi uskoa, juuri uusittu minun merkitsemästään McAfee! |
|
| |||
| |||
| Avast vapaat, useimmat ihmiset täällä Suosittelen samaa tai AVG free. Ei tarvitse maksaa. Useimmat suuret maksettu tavaraa kuten Norton ja McAfee on paisunut, overpriced roskapostina. Suositut pois takaisin suurten markkinoinnin budjetit ja yhteistoiminnassa varastoihin ja PC rakentajia. |
|
| |||
| |||
| Okei, Excellent. Kiitos paljon teiltä neuvoa! |
|
| |||
| |||
| Olet tervetullut, kertoa meille, miten saat. |
|
| |||
| |||
| Haluaisin suositella käyttämällä Käynnistä-painiketta, Msconfig ja disabaling mitään roskapostina käynnistää ohjelmia tai palveluja tämä parantaa genereal nopeus ja tekee uusyritykset paljon nopeammin. Secondaly Olen samaa mieltä edellä virkaa dont käyttää McAfee tai nortan nämä ovat vallan nälkä ja todella mukava tehdä hyvää työtä sanoa olet maksamaan niistä, suosittelisin AVG. Lisäksi voit käyttää ohjelmaa nimeltä (Ccleaner) tämä puhdistaa anyhting tekemistä Internetin selaamisen ja myös te CNA selvää rekisteritiedostot kanssa parantaa nopeus dramitically. Myös säännöllinen vakoiluohjelmista skannaa ja viruksen skannaa Haittaohjelmista ja adware skannaa pitää muita ihmisiä käyttämällä kpl resursseja. Lopuksi pitää hyvä puhdistaa Käyttöjärjestelmä vaikea ajaa regualar tilata enemmän kuin säännöllistä Levyn hajanaisuutta ja tämän löytyy järjestelmän työkaluja. |
|
| |||
| |||
| Et koskaan sanonut mikä käyttöjärjestelmä sinulla on, mutta on tunnettuja ongelmia McAfee ja Vista. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Lost Access Windows Defender-Lisää poista sovellus | tiler7777 | General Software Chat | 4 | 17th Jun 2009 02:07 |
| Ei voi käyttää Lisää / poista sovellus. | Albedo | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 8 | 16. Joulukuu 2007 11:03 |
| Nopeuttaminen minun 98 | PyroTails | Rautatavaran Chat | 5 | 24. marraskuu 2007 14:56 |
| Malware! Ei voi käyttää Lisää / poista sovellus! | trevy3 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 17 | 19. marraskuu 2007 11:50 |
| Puuttuvat "lisää / poista ohjelmia" olevaan controlpanel? | PranX | Windows-käyttöjärjestelmät | 8 | 17. Sep 2007 14:40 |
| Thread Tools | |
| |