vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Nopeuttamisesta PC - Ehdotuksia Mitä Ohjelmat poistaminen jne.

Reply

Thread Tools
Old 23 kesäkuu 2009, 11:08
Jäsen

Default Nopeuttamisesta PC - Ehdotuksia Mitä Ohjelmat poistaminen jne.

Hei,

Oma Dell PC kestää kauan lastaus, erittäin pitkään. Mielestäni osa ongelmaa voidaan java päivitykset olen asentanut. Ei näytä olevan niin monet niistä, ovat he kaikki edes tarpeen? Ne pitää kannustaa minua asentamaan lisää päivityksiä! Lokeron pohjassa oikeassa alakulmassa kestää kauan ladata. Mietitkö, jos joku on jotain ehdotuksia ylinopeutta minun PC?

Olen defragmented levyn, joka skannataan levyn virheet, tyhjennetään minun väliaikaiseen kansioon ja poistetaan suuri tarpeettomat ohjelmat, mutta se ei ole vielä tehty paljon eroa.
Arvostaisi joitakin ehdotuksia,
osalta, Ian
Old 23 kesäkuu 2009, 11:45
Administrator Group

Poista jotain dont käyttöä. Jokainen asia muu ei voi olla pois suorittamisen käynnistyksen yhteydessä, jos tarvetta on.

Mitä anti-virus olet käynnissä ja miten paljon muistia teillä on, niin voi vaikuttaa käynnistyksen kertaa valtavasti.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 23 kesäkuu 2009, 12:22
Jäsen

Kiitos vastauksesta,

Olen käynnissä McAfee, käytetään oltava käynnissä avast mutta uudistaa omaa tilausta kanssa McAfee. I ve got a ulottuvuuden 5150, 3 GHz, 1 Gt RAM-muistia. Olen tietoinen siitä, että enemmän RAM-muistia, sen parempi, mutta uskon punkki voi poistaa joitakin tarpeettomia java aplets ja nopeuttaa sitä.
Old 23 kesäkuu 2009, 12:25
Administrator Group

1GB olisi hienoa, Avast on liigoja kuin McAfee kannalta resurssien valua ja jopa suojelun imo. Haluaisin swap takaisin. Sinun tulisi huomata suurta parannusta. Muut kuin poistaa mitään lisää / poista ohjelmia et tarvitse ja miten, että messuille.
Old 23 kesäkuu 2009, 12:30
Jäsen

Kool,

Mikä Avast käytätte? Haluatko maksaa tilata sinun? Lol. En voi uskoa, juuri uusittu minun merkitsemästään McAfee!
Old 23 kesäkuu 2009, 12:36
Administrator Group

Avast vapaat, useimmat ihmiset täällä Suosittelen samaa tai AVG free.

Ei tarvitse maksaa. Useimmat suuret maksettu tavaraa kuten Norton ja McAfee on paisunut, overpriced roskapostina. Suositut pois takaisin suurten markkinoinnin budjetit ja yhteistoiminnassa varastoihin ja PC rakentajia.
Old 23 kesäkuu 2009, 12:38
Jäsen

Okei, Excellent.

Kiitos paljon teiltä neuvoa!
Old 23 kesäkuu 2009, 12:43
Administrator Group

Olet tervetullut, kertoa meille, miten saat.
Old 23 kesäkuu 2009, 16:16
Rahoittajien ryhmän

Haluaisin suositella käyttämällä Käynnistä-painiketta, Msconfig ja disabaling mitään roskapostina käynnistää ohjelmia tai palveluja tämä parantaa genereal nopeus ja tekee uusyritykset paljon nopeammin.
Secondaly Olen samaa mieltä edellä virkaa dont käyttää McAfee tai nortan nämä ovat vallan nälkä ja todella mukava tehdä hyvää työtä sanoa olet maksamaan niistä, suosittelisin AVG.
Lisäksi voit käyttää ohjelmaa nimeltä (Ccleaner) tämä puhdistaa anyhting tekemistä Internetin selaamisen ja myös te CNA selvää rekisteritiedostot kanssa parantaa nopeus dramitically.
Myös säännöllinen vakoiluohjelmista skannaa ja viruksen skannaa Haittaohjelmista ja adware skannaa pitää muita ihmisiä käyttämällä kpl resursseja.
Lopuksi pitää hyvä puhdistaa Käyttöjärjestelmä vaikea ajaa regualar tilata enemmän kuin säännöllistä Levyn hajanaisuutta ja tämän löytyy järjestelmän työkaluja.
Old 26 kesäkuu 2009, 09:50
Rahoittajien ryhmän

Et koskaan sanonut mikä käyttöjärjestelmä sinulla on, mutta on tunnettuja ongelmia McAfee ja Vista.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Lost Access Windows Defender-Lisää poista sovellus tiler7777 General Software Chat 4 17th Jun 2009 02:07
Ei voi käyttää Lisää / poista sovellus. Albedo Virusten, vakoiluohjelmien & Security 8 16. Joulukuu 2007 11:03
Nopeuttaminen minun 98 PyroTails Rautatavaran Chat 5 24. marraskuu 2007 14:56
Malware! Ei voi käyttää Lisää / poista sovellus! trevy3 Virusten, vakoiluohjelmien & Security 17 19. marraskuu 2007 11:50
Puuttuvat "lisää / poista ohjelmia" olevaan controlpanel? PranX Windows-käyttöjärjestelmät 8 17. Sep 2007 14:40
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.