![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoi, Mijn Dell PC duurt lang het laden, een extreem lange tijd. Ik denk dat een deel van het probleem kan ik de Java-updates hebt geïnstalleerd. Er lijken dus veel van hen, zijn ze allemaal nog nodig? Ze blijven me gevraagd te installeren meer updates! De lade in de hoek rechtsonder duurt lang om te laden. Benieuwd of er iemand heeft alle suggesties over het versnellen op mijn pc? Ik heb gedefragmenteerde de schijf, de schijf gescand op fouten, geleegd mijn tijdelijke map en verwijderd grote onnodige programma's, maar het heeft nog niet veel van een verschil. Zou een aantal suggesties, groeten, Ian |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Verwijder alles wat je niet gebruikt. Elk ding anders kan worden uitgeschakeld wordt uitgevoerd bij het opstarten indien nodig.
| |||
| |||
| Bedankt voor het antwoord, Ik ben actief McAfee, gebruikt te worden uitgevoerd avast maar mijn abonnement verlengd met McAfee. Ik heb een Dimension 5150, 3Ghz, 1GB RAM. Ik ben mij ervan bewust dat er meer RAM hoe beter, maar ik denk dat ik mijt kunnen verwijderen onnodige java aplets te sneller. |
|
| |||
| |||
| 1GB moet boete, Avast is competities dan McAfee in termen van middelen afvoer en zelfs bescherming imo. Ik zou swap terug. U moet mededeling een grote verbetering. Andere dan die verwijderen iets toevoegen / verwijderen programma's die je niet nodig hebt en hoe dat jaarbeurzen. |
|
| |||
| |||
| Kool, Welke Avast gebruikt u? Heeft u betalen abonnement voor jou? Lol. Ik kan niet geloven dat ik net mijn abonnement verlengd naar McAfee! |
|
| |||
| |||
| Avast gratis, de meeste mensen hier zou aanraden hetzelfde of AVG gratis. Er is geen behoefte om te betalen. De meeste van de grote betaalde spullen zoals Norton en McAfee zijn opgeblazen, overpriced junk. Populaire uit de achterkant van de grote marketing budgetten en cahoots met winkels en pc-bouwers. |
|
| |||
| |||
| Oke, Excellent. Bedankt voor uw advies! |
|
| |||
| |||
| U bent van harte welkom, laat het ons weten hoe u over. |
|
| |||
| |||
| Ik raad je aan om Start, Uitvoeren, Msconfig en disabaling een junk het opstarten van programma's of diensten zal verbeteren genereal snelheid van het systeem en zullen starters een stuk sneller. Secondaly Ik ben het eens met de bovenstaande posten dont gebruik McAfee of nortan deze macht honger en echt dont do a good job te zeggen dat je moet betalen, voor hen zou ik willen aanbevelen AVG. Ook kunt u gebruik maken van een programma genaamd (Ccleaner) deze reinigt anyhting te maken met het internet browsen en ook u CNA duidelijk register bestanden met snelheid zal verbeteren dramitically. Ook regelmatig spyware scan en virus scan malware en adware scans houdt andere mensen die uw pc middelen. Tot slot houdt een goed schoon Besturingssysteem harde schijf in regualar Om met een meer dan reguliere Disk fragmentatie en dit kan worden gevonden in systeem gereedschappen. |
|
| |||
| |||
| Je hebt nooit gezegd wat OS je hebt, maar er zijn bekende problemen met McAfee en Vista. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Verloren Toegang tot Windows Defender-Software | tiler7777 | Algemene programmatuurnoot Chat | 4 | 17 jun 2009 02:07 |
| Kan geen toegang tot Add / Remove Programs. | Albedo | Virus, spyware & Security | 8 | 16 dec 2007 11:03 |
| Sneller mijn 98 | PyroTails | Algemeen Hardware Chat | 5 | 24 nov 2007 14:56 |
| Malware! Kan geen toegang tot Add / Remove Programs! | trevy3 | Virus, spyware & Security | 17 | 19 nov 2007 11:50 |
| Ontbreekt de "Add / Remove Programs" in het controlepaneel? | PranX | Windows besturingssystemen | 8 | 17e sep 2007 14:40 |
| Thread Tools | |
| |