mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Påskynde PC - forslag til hva programmer til å fjerne, etc.

Reply

Thread Tools
Old 23 juni 2009, 11:08
Medlem Group

Default Påskynde PC - forslag til hva programmer til å fjerne, etc.

Hei,

Min Dell PC tar lang tid lasting, svært lang tid. Jeg tror en del av problemet kan være java oppdateringene jeg har installert. Det synes å være så mange av dem, er de alle like nødvendige? De holder spørre meg om å installere flere oppdateringer! Skuffen på den nederste høyre hjørne tar lang tid å laste. Lurer du på om noen har noen forslag på fartstoleranse på min PC?

Jeg har defragmentert disken, skannes harddisken for feil, tømmes min midlertidig mappe og slettet store unødvendige programmer, men det har likevel ikke gjort mye av en forskjell.
Ville sette pris på noen forslag,
regards, Ian
Old 23 juni 2009, 11:45
Administrator Group

Fjern alt du ikke bruker. Noen ting ellers kan deaktiveres fra å kjøre ved oppstart hvis behovet være.

Hvilken anti-virus er du kjører og hvor mye RAM har du både kan påvirke oppstart ganger enormt.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 23 juni 2009, 12:22
Medlem Group

Takk for svar,

Jeg kjører McAfee, brukes til å kjøre avast men fornyet abonnementet mitt med McAfee. Jeg har en Dimension 5150, 3 GHz, 1GB RAM. Jeg er klar over at mer RAM det bedre, men jeg tror jeg mite kunne slette noen unødvendige java aplets å øke den.
Old 23 juni 2009, 12:25
Administrator Group

1GB bør fine, avast er leagues utover McAfee i form av ressurs avløp og selv beskyttelse IMO. Jeg vil bytte tilbake. Du bør legge merke til en stor forbedring. Annet enn at fjerne noe i Legg til / fjern programmer du ikke trenger, og se hvordan det fairs.
Old 23 juni 2009, 12:30
Medlem Group

Kool,

Hvilken avast bruker du? Vil du betale abonnement for deg? Lol. Jeg kan ikke tro jeg fornyet mitt abonnement på McAfee!
Old 23 juni 2009, 12:36
Administrator Group

Avast gratis, de fleste her vil anbefale samme eller AVG free.

Det er ikke nødvendig å betale. De fleste av de store betalt ting som Norton og McAfee er oppsvulmet, overpriced useriøs. Populær på baksiden av store markedsføring budsjetter og cahoots med butikker og PC-byggere.
Old 23 juni 2009, 12:38
Medlem Group

Ok, Excellent.

Thanks a lot for me!
Old 23 juni 2009, 12:43
Administrator Group

Du må gjerne fortelle oss om hvordan du får på.
Old 23 juni 2009, 16:16
Donor Group

Jeg vil anbefale å bruke Start, Kjør, Msconfig og disabaling noen useriøs starte opp programmer eller tjenester vil dette forbedre genereal fart på systemet, og vil gjøre start ups mye raskere.
Secondaly Jeg er enig med ovennevnte innlegg dont bruker McAfee eller nortan disse makt sulten og egentlig ikke gjøre en god jobb for å si at du må betale for dem, jeg vil anbefale AVG.
Dessuten kan du bruke et program kalt (Ccleaner) denne renser anyhting å gjøre med Internett og også du cna klart registerfilene med vil forbedre hastigheten dramitically.
Også vanlige spyware skanner og virus skanner malware og adware skanner holder andre mennesker ved hjelp av PC-ressurser.
Endelig holde en god clean Operativsystem harddisken i regualar pålegg med mer enn det vanlige Disk fragmentering og dette finner du i Systemverktøy.
Old 26 juni 2009, 09:50
Donor Group

Du har aldri sagt det OS du har, men det er kjente problemer med McAfee og Vista.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Lost tilgang til Windows Defender-Legg til / fjern programmer tiler7777 General Software Chat 4 17 juni 2009 02:07
Får ikke tilgang til Legg til / fjern programmer. Albedo Virus, spionprogrammer og sikkerhet 8 16 desember 2007 11:03
Påskynde min 98 PyroTails General Hardware Chat 5 24 nov 2007 14:56
Malware! Får ikke tilgang til Legg til / fjern programmer! trevy3 Virus, spionprogrammer og sikkerhet 17 19 nov 2007 11:50
Manglende "legg til / fjern programmer" i controlpanel? PranX Windows-operativsystemer 8 17nde sep 2007 14:40
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.