vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Nopeuttaminen your pc

Reply

Thread Tools
Old 7 maaliskuu 2007, 10:08
Rahoittajien ryhmän

Default Nopeuttaminen your pc

Huomasin, että monet merkinnät viime koskevat pc: n "menee hitaasti, joten ajattelin I'd kirjoita alla.

Defrag kovalevyllesi:
Kuten voit nähdä, jos olet joskus tehnyt tätä ikkunat yleensä kertoo sinulle ei häiritse, mutta Theres syitä, että:
-Jos et käytä suuri osa käytettävissä oleva kapasiteetti.
- Jos on olemassa vain tietyn prosenttiosuuden tiedostot hajanaista.

Mutta se kannattaa tehdä mitä tahansa pc lähtee työhön nopeammin, jos tiedot sisältyvät että kiintolevy tietyn ohjelma, jota haluat käyttää, kaikki samassa paikassa kuin se tarkoittaa, että kiintolevy on vain, että "seekout" tietojen kerran.

Jos se on pirstoutunut it'll hakea sitten löytää alkuperäistä käynnistyskansiosta (. Exe), sitten on mentävä etsivät seuraavaan ja niin edelleen.

Voit tehdä tämän manuaalisesti, sano kerran viikossa:
napsauttamalla "start"
napsauttamalla "ohjauspaneelin"
napsauttamalla "Suorituskyky ja ylläpito"
napsauttamalla "järjestellä kohteita kovalevyltä tehdä ohjelmia ajaa nopeammin"
-sitten "eheyttää"

MOVE YOUR PAGE FILE:
Koska XP on erittäin luonnonvarojen nälkä (ram tässä tapauksessa) sisäänrakennettu ikkunat on tila, jota kutsutaan sivutustiedoston. Tämä on pohjimmiltaan jossa ikkunat jaetaan tilaa kiintolevy kuten ram käyttää, jos ja kun (vaikka sinulla 2GB ram käyttäjät siellä olisi yllättynyt, kuinka usein sivutustiedoston on käytössä).

Nyt sivutustiedoston automaattisesti myönnetään ensisijainen kiintolevyasemasi (C), mutta koska nämä voivat tulla hajanaisia se voi myös hidastaa sivutustiedoston, koska (kuten edellä) levyä lukea juokseva tietoja nopeammin kuin bittiä täällä bittiä siellä.

Se on hyvä idea siirtää ensisijaiselta sivutustiedoston joka varaosia asennettu hdd jos sinulla on sellainen kuin se on käytetty vähemmän. (Mutta se voisi olla ajatus on pienempi, keskiasteen sivutustiedoston että C: asema vain incase muiden kiintolevy kehittää vika)
Myös, koska ikkunat hallinnoi sivutustiedoston automaattisesti se voi lisätä ja vähentää koossa, kun ja jos mikä voi hidastaa asioita alas.

Joten suosittelisin myös manuaalisesti valitsemalla suurin sivutustiedoston kokoa (hieman yli 3000mb) niin hidas alentamiset ovat harvoin. Mutta vain, jos sinulla on tilaa varaosia tietokoneen kiintolevy.

Muuttaa / siirtää / luoda sivutustiedoston:
-Click "alkavat;
napsautuskohtainen "ohjauspaneelin"
napsautuskohtainen "Suorituskyky ja ylläpito"
napsautuskohtainen "järjestelmä"
Napsauta Advanced välilehti
-Lähellä alkuun tämän välilehti, jossa lukee "suorituskykyä" napsauta 'asetukset'
Napsauta tämän sivun Advanced välilehti
-Lähellä alalaidassa välilehdessä näet "näennäismuistina" napsauta "muutos" ja päässä sinua.

MSCONFIG:
Jos ostit tietokoneesi PC World etc sitten olet enemmän kuin todennäköisesti joutuu kuormituksen hyödytön ohjelmat (jotka tuskin käyttö) käynnissä taustalla yhdessä ikkunat. Ja he sitoa resursseja.

Kun ensin käynnistää ikkunat, DONT avata mitään muuta, ja:
-Click "start"
-Click 'Run'
-Type "msconfig"
-Click "ok"

Sinun nyt nähdä kuormituksen välilehdet näkyvät: Yleiset, System.ini, Boot.ini etc
Pysy aiheesta "Yleiset"-välilehti

-Valitse "Diagnostiset käynnistettäessä"
-Click 'Sovelletaan "
-Click "ok"

Käynnistä tietokone ja katso jos se tekee mitään eroa. Jos se doesnt sitten aloittaa edellä ohjeet uudelleen, mutta kun on "Yleiset-välilehdellä valitse" Normaali käynnistys "ja käynnistä ja järjestelmä on sellainen kuin se oli ennen käynnissä taudinmäärityksen käynnistys.

Mitä "Diagnostinen käynnistyksen" ei juuri avulla Windows prosessien suorittamisen. Jos suoritat tämän ja näet nopeammin käynnistää ikkunat ja nähdä muita sovelluksia ajaa nopeammin, mitä voit tehdä:

-Go takaisin Msconfig välilehdet (käyttäen ohjeet edellä)
-klikkaa "palvelut"-välilehti
-sitten 'rasti "ruutuun, jossa todetaan" Piilota kaikki Microsoftin palvelut "
(Tämä lopettaa sinun inadvertantly lopettamalla kaikki prosessin ikkunat tarpeet)

Kaikki thats vasemmalle on enemmän kuin todennäköistä, juuri siellä nopeuttaa'3 rd osapuolen sovelluksia, kuten iTunes tai sponsoroituja-mainoksia, jotka valmistaja on valmiiksi ladattu järjestelmään.

Älä ole huolissasi rikkomatta mitään, sillä jos et lopeta prosessi ja tietokoneen menee tad hauska voit aina toista edellä mainitut vaiheet ja uudelleen käyttöön prosessissa.

On myös muita asioita voit tehdä (itse valita ram-ajankohdat, tehdä ikkunat havaita suorittimen toinen ydin, shutdown emolevyn satamien bios jne.), mutta koska suurin osa ihmisistä questionning ovat "newbies" En aio niitä ellei pyysi, koska ne ovat hieman vaikea toteuttaa.

Että se, toivoa on hyödyllistä. : D

-Kanoakavirus

My System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Emolevy:
Asus P5K Premium
RAM-muisti:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Äänikortti:
Xfi Extremegamer
Kiintolevy (t):
3.35TB ext varastointi. 2TB int varastointi
Optinen asema (t):
LG GGC H20L
Asia / PSU:
Enermax 720w
Jäähdytys:
AC7
Network / Internet:
Monitor (t):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Old 5 joulukuu 2007, 15:23
Rahoittajien ryhmän

Myös Don `t unohdat uprgrade muistisi.
Old 5 joulukuu 2007, 17:28
Rahoittajien ryhmän

Se on hyvä lukea, valikoivan käynnistyksen todella toimia kuin unelma.

Myös muistin päivitykset ovat ylivoimaisesti halvin, helpoin ja edullisin tapa lisätä järjestelmään.

My System: = /

Processor (s):
AMD 64x2 6000 +
Emolevy:
Asus M2N32 SLI DELUXE WIFI
RAM-muisti:
Corsair XMS2 DDR800 CL4 2048MB
Graphics Card (s):
BFG 8800GTS 320MB OC2
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
2x36gb RAID0 / 200GB / 500GB
Optinen asema (t):
CDRW + DVD-RW [Dual Layer]
Asia / PSU:
CM Stacker832 / Silverstone DA750
Jäähdytys:
Zalman CNPS9700NT
Network / Internet:
kaksi gigabit / 20MB Kaapeli
Monitor (t):
19 "HannsG
Operating System (s):
XP Pro 32bit
Old 5 joulukuu 2007, 19:52
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by Gazmondo View Post
Se on hyvä lukea, valikoivan käynnistyksen todella toimia kuin unelma.

Myös muistin päivitykset ovat ylivoimaisesti halvin, helpoin ja edullisin tapa lisätä järjestelmään.
Glad oli apua.

-Kanoakavirus
Old 13 joulukuu 2007, 08:47
Uusi Jäsen

Käytän SmartDefrag on defrag minun pc. Se tekee ihmeitä. Olen myös käyttää Advanced WindowsCare V2 Personal siivoamiseksi mitään ongelmia, jotka osoittavat ylöspäin. :)
Old 13 joulukuu 2007, 18:19
Jäsen

hi Olen juuri lukenut kautta, ja olen juuri sped minun tietokone jopa aivan nicley nyt, mutta olen utelias koko tehdä ikkunat havaita suorittimen toinen ydin, liiketoiminnan mahdollisuus on vähän tietoa tästä? Luulin, että ikkunat olisivat tehneet tämän automaattisesti?
Old 30 joulukuu 2007, 15:50
Uusi Jäsen

Yep tarkistaa tämän postitse
Old 1 tammikuu 2008, 15:07
Banned ryhmän

dont unohtaa rekisterin clearner käyttää ccleaner ja joitakin rekisterin hacks aikoo nopeuttaa sitä myös minulla on shutdown scrit poistetaan jotain tai toisaalta lisäämään käynnistyksen nopeus mene TweakXP

My System: #

Processor (s):
Intel P4
Emolevy:
ECS 915pla2
RAM-muisti:
1GB
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Äänikortti:
timantti Xtreme 7.1
Kiintolevy (t):
160 Gt
Optinen asema (t):
DVD-ROM combo-asema DVD + /-rw
Asia / PSU:
antech/x-power585
Jäähdytys:
ilmassa
Network / Internet:
langaton
Monitor (t):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 4 tammikuu 2008, 17:23
Uusi Jäsen

Hei
Olen uusi täällä.
Olen sekaisin minun PC muutama päivä sitten, ja ovat tehneet serveral hajottavalle uudelleen saada se toimimaan ilman sen suurempaa menestystä. Voin poistaa pohjanpuoleinen ensimmäinen (kuuluu Compaq s / w) tehdä Windows-päivitykset, lataa KIS ja muita ohjelmia. jälkeen serveral reboots CD-ROM pysäyttää auto lastaus, joten en mene rekisterin ja vaihtaa allocateallcdrom 0 1 (tämä tekee ne auto kuorma again). Olen käyttänyt rekisterin mechnic tai cccleaner ja myös perfectdisk8. Nyt perfectdisk8 voivat liikkua metatiedot palasista, kun ensimmäisen kerran pidin scan levy se osoittaa 100 tai palasista, ja pyytää tekemään offline defrag (irrotetaan ajaa), niin se tulee takaisin ja sanoo, että ensi kerralla uudestaan ja uudestaan, että loppujen lopuksi tukea sanoi pysäkki ikkunat palauttaa ja että toiminut. Mutta joko cccleaner käyttää perfectdisk8 Olen muutaman reboots myöhemmin minulla löysä minun CD-ROM-levyjä, ne ovat, mutta se ei näy Oma tietokone. Jos teen toisen hajottavalle uudelleen asentaa ne takaisin. Tällä kertaa en ole ladattu rekisterin mechnic tai cccleaner tai perfectdisk ja toistaiseksi ongelma ei ole tullut takaisin, haluan Tiesin mitä näistä ohjelmista on Messing perustettu ikkunat, kun pidän cdrom laitteistossa, sanotaan kuljettaja puuttuu tai vioittunut.

Olen käyttänyt perfectdisk8 6 kuukauden ajan ja rekisterin mekaanikko on 1 vuosi, joko A-päivitys tai jotain
terveisin

krishan
Old 14 tammikuu 2008, 23:42
Banned ryhmän

miksi ei juuri uudelleenasentamisen windiws - se eroon kaikista crap ja kasoista nopeammin vain varmuuskopio tiedostoista, jotka haluat säilyttää tai vain korjaus ikkunat.

My System: Cohen

Processor (s):
Dual Core 2.11GHZ
Emolevy:
Asus - M2N X SE
RAM-muisti:
2GB
Graphics Card (s):
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
320GB Sata
Optinen asema (t):
Asia / PSU:
Shaw
Jäähdytys:
Network / Internet:
Monitor (t):
Benq
Operating System (s):
Windows XP
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Nopeuttamisesta PC - Ehdotuksia Mitä Ohjelmat poistaminen jne. im407 General Software Chat 16 13. Jul 2009 13:59
Nopeuttaminen minun 98 PyroTails Rautatavaran Chat 5 24. marraskuu 2007 14:56
Nopeuttaminen Vista Donwalker Windows-käyttöjärjestelmät 4 8. Lokakuu 2007 11:27
Nopeuttaa käynnistystä? Tietokone eä Rautatavaran Chat 2 2nd Lokakuu 2006 08:08
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.