mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Fremskynde din pc

Reply

Thread Tools
Old 15 januar 2008, 19:32
Bandlyst Gruppen

Default Fremskynde din pc

sin eaiser totry og ordne det uden reformating

Mit system: #

Processor (s):
Intel P4
Bundkort:
ECS 915pla2
RAM Hukommelse:
1GB
Grafikkort (r):
ATI Radeon x1050
Lydkort:
diamant Xtreme 7.1
Harddisk (e):
160GB
Optisk drev (r):
DVD-ROM combo drev DVD + /-RW
Sag / PSU:
antech/x-power585
Køling:
luft
Network / Internet:
trådløs
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 15 januar 2008, 19:58
Bandlyst Gruppen

Du behøver ikke at omformatere at holde dine data / filer.

Mit system: Cohen

Processor (s):
Dual Core 2.11GHZ
Bundkort:
Asus - M2N X SE
RAM Hukommelse:
2GB
Grafikkort (r):
Lydkort:
Harddisk (e):
320 GB Sata
Optisk drev (r):
Sag / PSU:
Shaw
Køling:
Network / Internet:
Monitor (s):
BenQ
Operating System (s):
Windows XP
Old 3 februar 2008, 05:26
Geo
Ny Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af alex View Post
Bemærket en række poster seneste vedrørende pc's' går langsomt ', så jeg troede, at jeg gerne skrive under.

Flyt dine PROTOKOLSIDE FILE:
Fordi XP er meget ressourcekrævende sultne (RAM i dette tilfælde) er indbygget i Windows er en facilitet kaldes en pagefile. Det er dybest, hvor Windows tildeler plads på din harddisk som ram til at bruge, hvis og når det (selv du 2GB RAM brugere derude ville blive overrasket over, hvor ofte pagefile er brugt).

Nu pagefile automatisk tildelt fra den primære harddisk (C), men da disse kan blive opsplittet det kan også bremse pagefile ned, fordi (som ovenfor) harddiske læse sekventielle data hurtigere end bits her og bits der.

Det er en god ide at flytte din primære pagefile til et ekstra installeret hdd, hvis du har en, da dette vil blive brugt mindre. (Men det kunne være en idé at have en mindre, sekundære pagefile på C: drev bare incase den anden harddisk udvikler en fejl)
Også, fordi Windows håndterer pagefile automatisk det kan stige og falde i størrelse, når og hvis der kan langsom ting ned.

Så jeg vil også anbefale manuelt at vælge den største pagefile størrelse (lidt over 3000mb) så langsomt nedture er mere sjældent. Men kun hvis du har plads til at spare på din harddisk.

At ændre / flytte / skabe en pagefile:
-Click 'start;
-klik 'Kontrolpanel'
-klik ydeevne og vedligeholdelse '
-klik »system«
-klik på 'Avanceret' fanen
-Øverst på denne fane, hvor der står 'præstationer' Klik 'Indstillinger'
-Klik på denne side's 'Avanceret' fanen
-Nær bunden af denne fane kan du se »virtuel hukommelse" Klik ændringsmodellen og bort du går.

Thats det, håber det er nyttigt. : D
Hej Alex

Jeg finder din "Huskesedler" meget hjælpsom tak! Men med hensyn til at flytte Page File. Jeg har foretaget dette, men ikke sikker på, at hvis jeg fik det rigtigt.

Jeg har oprettet en brugerdefineret størrelse pagefile i mit 'D' backup-drev på 3000 mb og reducere 'C' drev Filstørrelse til 1000 MB.

Din instruktioner ikke afklaret, om jeg havde brug for til at oprette / ændre eller flytte nogen mapper til en af drev. Ville det ske automatisk af Windows, når du opretter den hukommelse afstand? Vil Windows automatisk registrere D drev indstilling og bruge det? Eller vil den standard til C Drive pagefile størrelse?

Jeg vil sætte pris på din rådgivning, hvis dette tiltag er korrekte.

Geo
Old 9 februar 2008, 19:31
Ny Medlem Gruppen

For en detaljeret liste over de tjenester, som kører på din pc google "sorte hugorm". Han har omfattende lister over, hvilke tjenester du kan roligt slå inden XP og Vista. Vær forsigtig, skønt!
Old 9 februar 2008, 19:58
Bandlyst Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af cheesewheels99 View Post
dont glemme registreringsdatabasen clearner bruge ccleaner og nogle registreringsdatabasen hacks vil fremskynde den også jeg har en shutdown scrit, der fjerner somethin eller andre til at øge startprocessen hastighed gå til TweakXP
Du bør ikke rigtig bruge registreringsdatabasen rengøringsmidler, medmindre du er helt sikker på, at du ved, hvad du sletter.

Du kan også kontrollere for disk fejl ved at køre CHKDSK i "Fejlsikret tilstand"Eller fra Genoprettelseskonsol.

For flere tips om forbedring af ydeevne - læse følgende:
Regards Jason
Old 7 marts 2008, 10:56
Donor-Gruppen

Tune up utilities 2008! Google denne dens awesome, det tweaks alt, hvad du vil boot / login skærme til registreringsdatabasen størrelse den har en avanceret defrager og meget mere jeg har brugt det i 2 år nu naturligvis bruges 07 for og jeg har ikke fundet noget er nyttigt endnu, men dens en 30 dages prøveperiode .... den grund, jeg har brugt det for 2 år, jeg kan ikke sige, ønsker ikke at tilskynde til noget, men jeg er meget tyder på at forsøge på det.
Old 7 marts 2008, 11:12
Redaktør Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af kanoakavirus View Post
den grund, jeg har brugt det for 2 år, jeg kan ikke sige, ønsker ikke at tilskynde til noget
Og blot at tale om det her, vil få dig forbudt hurtigt. Vi støtter ikke piratkopiering selv i afslappet samtale.

Old 7 marts 2008, 12:22
Donor-Gruppen

ok plejer ske igen
Old 23 april 2008, 08:01
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Geo View Post
Hej Alex

... med hensyn til at flytte Page File. Jeg har foretaget dette, men ikke sikker på, at hvis jeg fik det rigtigt.

Jeg har oprettet en brugerdefineret størrelse pagefile i mit 'D' backup-drev på 3000 mb og reducere 'C' drev Filstørrelse til 1000 MB.

Din instruktioner ikke afklaret, om jeg havde brug for til at oprette / ændre eller flytte nogen mapper til en af drev. Ville det ske automatisk af Windows, når du opretter den hukommelse afstand? Vil Windows automatisk registrere D drev indstilling og bruge det? Eller vil den standard til C Drive pagefile størrelse?

Geo
Du behøver ikke at skabe nogen filer på d: og hvis du rent faktisk benytter denne side fil en masse pc'en vil blive langsom anyway!

Men som din side filen er på en diskenhed med filer på det kan det få opsplittet. Det er bedst at have en partition afsat entilely til den side, fil, og at slippe af med den ene på c:, men OS kan tvinge dig til at have en meget lille en der.

Der er en gotcha! Så snart du oprette din swappartition, OS sneaks i og stikker sin "System Volume Information" mappe i et ubekvemt sted, og dermed segmentere den tilgængelige plads! Du kan slå systemet gendanne off på den partition, sæt dig selv adgangsret med cacls og gå ind og zappe, det, men det er temmelig forbandet dum anyway!

Linux benytter en særskilt partition og filsystemet til swap-filer og det er en anden måde at fremskynde din pc: Kør Linux!

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Fremskynde PC - forslag til, hvad programmer til at fjerne osv. im407 General Software Chat 16 13 juli 2009 13:59
Fremskynde min 98 PyroTails General Hardware Chat 5 24 november 2007 14:56
Hurtigere Vista Donwalker Windows-operativsystemer 4 8 oktober 2007 11:27
Hurtigere opstart? Computer Spec General Hardware Chat 2 2 oktober 2006 08:08
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.