![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| sin eaiser totry og ordne det uden reformating
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du behøver ikke at omformatere at holde dine data / filer.
| |||
| |||
| Citat:
Jeg finder din "Huskesedler" meget hjælpsom tak! Men med hensyn til at flytte Page File. Jeg har foretaget dette, men ikke sikker på, at hvis jeg fik det rigtigt. Jeg har oprettet en brugerdefineret størrelse pagefile i mit 'D' backup-drev på 3000 mb og reducere 'C' drev Filstørrelse til 1000 MB. Din instruktioner ikke afklaret, om jeg havde brug for til at oprette / ændre eller flytte nogen mapper til en af drev. Ville det ske automatisk af Windows, når du opretter den hukommelse afstand? Vil Windows automatisk registrere D drev indstilling og bruge det? Eller vil den standard til C Drive pagefile størrelse? Jeg vil sætte pris på din rådgivning, hvis dette tiltag er korrekte. Geo |
|
| |||
| |||
| For en detaljeret liste over de tjenester, som kører på din pc google "sorte hugorm". Han har omfattende lister over, hvilke tjenester du kan roligt slå inden XP og Vista. Vær forsigtig, skønt! |
|
| |||
| |||
| Citat:
Du kan også kontrollere for disk fejl ved at køre CHKDSK i "Fejlsikret tilstand"Eller fra Genoprettelseskonsol. For flere tips om forbedring af ydeevne - læse følgende: Regards Jason |
|
| |||
| |||
| Tune up utilities 2008! Google denne dens awesome, det tweaks alt, hvad du vil boot / login skærme til registreringsdatabasen størrelse den har en avanceret defrager og meget mere jeg har brugt det i 2 år nu naturligvis bruges 07 for og jeg har ikke fundet noget er nyttigt endnu, men dens en 30 dages prøveperiode .... den grund, jeg har brugt det for 2 år, jeg kan ikke sige, ønsker ikke at tilskynde til noget, men jeg er meget tyder på at forsøge på det. |
|
| |||
| |||
| Og blot at tale om det her, vil få dig forbudt hurtigt. Vi støtter ikke piratkopiering selv i afslappet samtale. |
|
| |||
| |||
| ok plejer ske igen |
|
| |||
| |||
| Citat:
Men som din side filen er på en diskenhed med filer på det kan det få opsplittet. Det er bedst at have en partition afsat entilely til den side, fil, og at slippe af med den ene på c:, men OS kan tvinge dig til at have en meget lille en der. Der er en gotcha! Så snart du oprette din swappartition, OS sneaks i og stikker sin "System Volume Information" mappe i et ubekvemt sted, og dermed segmentere den tilgængelige plads! Du kan slå systemet gendanne off på den partition, sæt dig selv adgangsret med cacls og gå ind og zappe, det, men det er temmelig forbandet dum anyway! Linux benytter en særskilt partition og filsystemet til swap-filer og det er en anden måde at fremskynde din pc: Kør Linux!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Fremskynde PC - forslag til, hvad programmer til at fjerne osv. | im407 | General Software Chat | 16 | 13 juli 2009 13:59 |
| Fremskynde min 98 | PyroTails | General Hardware Chat | 5 | 24 november 2007 14:56 |
| Hurtigere Vista | Donwalker | Windows-operativsystemer | 4 | 8 oktober 2007 11:27 |
| Hurtigere opstart? | Computer Spec | General Hardware Chat | 2 | 2 oktober 2006 08:08 |
| Thread Tools | |
| |