vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Nopeuttaminen your pc

Reply

Thread Tools
Old 15 tammikuu 2008, 19:32
Banned ryhmän

Default Nopeuttaminen your pc

sen eaiser totry ja korjata sen ilman reformating

My System: #

Processor (s):
Intel P4
Emolevy:
ECS 915pla2
RAM-muisti:
1GB
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Äänikortti:
timantti Xtreme 7.1
Kiintolevy (t):
160 Gt
Optinen asema (t):
DVD-ROM combo-asema DVD + /-rw
Asia / PSU:
antech/x-power585
Jäähdytys:
ilmassa
Network / Internet:
langaton
Monitor (t):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 15 tammikuu 2008, 19:58
Banned ryhmän

sinun ei tarvitse muokata pitää data / tiedostoja.

My System: Cohen

Processor (s):
Dual Core 2.11GHZ
Emolevy:
Asus - M2N X SE
RAM-muisti:
2GB
Graphics Card (s):
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
320GB Sata
Optinen asema (t):
Asia / PSU:
Shaw
Jäähdytys:
Network / Internet:
Monitor (t):
Benq
Operating System (s):
Windows XP
Old 3 helmikuu 2008, 05:26
Geo
Uusi Jäsen

Quote:
Originally Posted by alex View Post
Huomasin, että monet merkinnät viime koskevat pc: n "menee hitaasti, joten ajattelin I'd kirjoita alla.

MOVE YOUR PAGE FILE:
Koska XP on erittäin luonnonvarojen nälkä (ram tässä tapauksessa) sisäänrakennettu ikkunat on tila, jota kutsutaan sivutustiedoston. Tämä on pohjimmiltaan jossa ikkunat jaetaan tilaa kiintolevy kuten ram käyttää, jos ja kun (vaikka sinulla 2GB ram käyttäjät siellä olisi yllättynyt, kuinka usein sivutustiedoston on käytössä).

Nyt sivutustiedoston automaattisesti myönnetään ensisijainen kiintolevyasemasi (C), mutta koska nämä voivat tulla hajanaisia se voi myös hidastaa sivutustiedoston, koska (kuten edellä) levyä lukea juokseva tietoja nopeammin kuin bittiä täällä bittiä siellä.

Se on hyvä idea siirtää ensisijaiselta sivutustiedoston joka varaosia asennettu hdd jos sinulla on sellainen kuin se on käytetty vähemmän. (Mutta se voisi olla ajatus on pienempi, keskiasteen sivutustiedoston että C: asema vain incase muiden kiintolevy kehittää vika)
Myös, koska ikkunat hallinnoi sivutustiedoston automaattisesti se voi lisätä ja vähentää koossa, kun ja jos mikä voi hidastaa asioita alas.

Joten suosittelisin myös manuaalisesti valitsemalla suurin sivutustiedoston kokoa (hieman yli 3000mb) niin hidas alentamiset ovat harvoin. Mutta vain, jos sinulla on tilaa varaosia tietokoneen kiintolevy.

Muuttaa / siirtää / luoda sivutustiedoston:
-Click "alkavat;
napsautuskohtainen "ohjauspaneelin"
napsautuskohtainen "Suorituskyky ja ylläpito"
napsautuskohtainen "järjestelmä"
Napsauta Advanced välilehti
-Lähellä alkuun tämän välilehti, jossa lukee "suorituskykyä" napsauta 'asetukset'
Napsauta tämän sivun Advanced välilehti
-Lähellä alalaidassa välilehdessä näet "näennäismuistina" napsauta "muutos" ja päässä sinua.

Että se, toivoa on hyödyllistä. : D
Hei Alex

Minusta teidän Tarralaput "erittäin hyödyllinen Kiitos! Kuitenkin osalta siirtämällä Page File. Olen tehnyt tätä, mutta ei ole varma, jos olen ymmärtänyt asian oikein.

Olen luonut mukautetun koon sivutustiedoston minun "D" varmuuskopio asemaan 3000 mb ja vähentää C-asema Tiedoston koko 1000 mb.

Ohjeitanne ei selventää jos tarpeen luoda / muuttaa tai siirtää mitä tahansa kansioita jompikumpi näistä asemista. Olisiko tämä tapahtuu automaattisesti Windows luodessasi muistin etäisyys? Onko ikkunat automaattisesti tunnistaa D aseman vahvistamiseen ja käyttää sitä? Tai se oletusarvoisesti C Drive sivutustiedoston koko?

Arvostaisin ohjettanne jos tämä toimenpide on oikea.

Geo
Old 9 helmikuu 2008, 19:31
Uusi Jäsen

Saat yksityiskohtaisen luettelon palveluista näkyä kpl google "musta kyy". Hän on kattava luettelo, mitä palveluja voit turvallisesti poistaa mukaan XP ja Vista. Ole varovainen, vaikka!
Old 9 helmikuu 2008, 19:58
Banned ryhmän

Quote:
Originally Posted by cheesewheels99 View Post
dont unohtaa rekisterin clearner käyttää ccleaner ja joitakin rekisterin hacks aikoo nopeuttaa sitä myös minulla on shutdown scrit poistetaan jotain tai toisaalta lisäämään käynnistyksen nopeus mene TweakXP
Sinun ei pitäisi oikeastaan käyttää rekisterin puhdistaja ellet ole aivan varma, että tiedät mitä olet poistamassa.

Voit myös tarkistaa levyn virheet suorittamalla CHKDSK in "SAFE MODE", Tai siitä Recovery Console.

Lisää vinkkejä parantamaan suorituskykyä - lukemaan seuraavasti:
Regards Jason
Old 7 maaliskuu 2008, 10:56
Rahoittajien ryhmän

Tune up utilities 2008! Google tämä sen awesome, se tweaks kaiken haluat boot / login näytöt rekisteriin koko se on kehittynyt defrager ja paljon olen käyttänyt sitä 2 vuotta nyt ilmeisesti käytetty 07 liian enkä ole löytänyt mitään on hyödyllistä vielä, mutta sen 30 päivän kokeiluversio .... syy Olen käyttänyt sitä 2vuotta En voi sanoa, eivät halua kannustaa mitään mutta i Suosittelemme yrittää tätä.
Old 7 maaliskuu 2008, 11:12
Moderator Group

Quote:
Originally Posted by kanoakavirus View Post
syy Olen käyttänyt sitä 2vuotta En voi sanoa, eivät halua kannustaa mitään
Ja vain puhua siitä täällä sinut kielletty nopeasti. Emme kannata piratismia jopa rento keskustelu.

Old 7 maaliskuu 2008, 12:22
Rahoittajien ryhmän

ok tapana toistua
Old 23 huhtikuu 2008, 08:01
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by Geo View Post
Hei Alex

... osalta siirtämällä Page File. Olen tehnyt tätä, mutta ei ole varma, jos olen ymmärtänyt asian oikein.

Olen luonut mukautetun koon sivutustiedoston minun "D" varmuuskopio asemaan 3000 mb ja vähentää C-asema Tiedoston koko 1000 mb.

Ohjeitanne ei selventää jos tarpeen luoda / muuttaa tai siirtää mitä tahansa kansioita jompikumpi näistä asemista. Olisiko tämä tapahtuu automaattisesti Windows luodessasi muistin etäisyys? Onko ikkunat automaattisesti tunnistaa D aseman vahvistamiseen ja käyttää sitä? Tai se oletusarvoisesti C Drive sivutustiedoston koko?

Geo
Sinun ei tarvitse luoda tiedostoja d: ja jos olet itse käyttämällä sivun tiedosto paljon tietokoneesi ovat hitaita, anyway!

Kuitenkin, kuten sivun tiedosto on tilavuus kanssa kuvaa se voi saada hajanaiset. On parasta olla osio omistettu entilely suoraan sivun tiedosto ja päästä eroon yhden C:, mutta OS saattaa pakottaa sinut on hyvin pieni siellä.

On sain! Heti kun luo swap osion, OS sneaks ja pitäytyy sen "System Volume Information" kansio sopimaton paikka, mikä segmentointi on tilaa! Voit ottaa järjestelmän palauttaminen pois, että osio, aseta itsellesi käyttöoikeudet kanssa cacls ja mene sisään ja lämmittää mikrossa, vaan se on aika hemmetin typerä anyway!

Linux käyttää erillinen osio ja tiedoston järjestelmä Sivutustiedostojen ja tämä on toinen tapa nopeuttaa PC: Run Linux!

Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Nopeuttamisesta PC - Ehdotuksia Mitä Ohjelmat poistaminen jne. im407 General Software Chat 16 13. Jul 2009 13:59
Nopeuttaminen minun 98 PyroTails Rautatavaran Chat 5 24. marraskuu 2007 14:56
Nopeuttaminen Vista Donwalker Windows-käyttöjärjestelmät 4 8. Lokakuu 2007 11:27
Nopeuttaa käynnistystä? Tietokone eä Rautatavaran Chat 2 2nd Lokakuu 2006 08:08
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.