![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| sen eaiser totry ja korjata sen ilman reformating
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| sinun ei tarvitse muokata pitää data / tiedostoja.
| |||
| |||
| Quote:
Minusta teidän Tarralaput "erittäin hyödyllinen Kiitos! Kuitenkin osalta siirtämällä Page File. Olen tehnyt tätä, mutta ei ole varma, jos olen ymmärtänyt asian oikein. Olen luonut mukautetun koon sivutustiedoston minun "D" varmuuskopio asemaan 3000 mb ja vähentää C-asema Tiedoston koko 1000 mb. Ohjeitanne ei selventää jos tarpeen luoda / muuttaa tai siirtää mitä tahansa kansioita jompikumpi näistä asemista. Olisiko tämä tapahtuu automaattisesti Windows luodessasi muistin etäisyys? Onko ikkunat automaattisesti tunnistaa D aseman vahvistamiseen ja käyttää sitä? Tai se oletusarvoisesti C Drive sivutustiedoston koko? Arvostaisin ohjettanne jos tämä toimenpide on oikea. Geo |
|
| |||
| |||
| Saat yksityiskohtaisen luettelon palveluista näkyä kpl google "musta kyy". Hän on kattava luettelo, mitä palveluja voit turvallisesti poistaa mukaan XP ja Vista. Ole varovainen, vaikka! |
|
| |||
| |||
| Quote:
Voit myös tarkistaa levyn virheet suorittamalla CHKDSK in "SAFE MODE", Tai siitä Recovery Console. Lisää vinkkejä parantamaan suorituskykyä - lukemaan seuraavasti: Regards Jason |
|
| |||
| |||
| Tune up utilities 2008! Google tämä sen awesome, se tweaks kaiken haluat boot / login näytöt rekisteriin koko se on kehittynyt defrager ja paljon olen käyttänyt sitä 2 vuotta nyt ilmeisesti käytetty 07 liian enkä ole löytänyt mitään on hyödyllistä vielä, mutta sen 30 päivän kokeiluversio .... syy Olen käyttänyt sitä 2vuotta En voi sanoa, eivät halua kannustaa mitään mutta i Suosittelemme yrittää tätä. |
|
| |||
| |||
| Ja vain puhua siitä täällä sinut kielletty nopeasti. Emme kannata piratismia jopa rento keskustelu. |
|
| |||
| |||
| ok tapana toistua |
|
| |||
| |||
| Quote:
Kuitenkin, kuten sivun tiedosto on tilavuus kanssa kuvaa se voi saada hajanaiset. On parasta olla osio omistettu entilely suoraan sivun tiedosto ja päästä eroon yhden C:, mutta OS saattaa pakottaa sinut on hyvin pieni siellä. On sain! Heti kun luo swap osion, OS sneaks ja pitäytyy sen "System Volume Information" kansio sopimaton paikka, mikä segmentointi on tilaa! Voit ottaa järjestelmän palauttaminen pois, että osio, aseta itsellesi käyttöoikeudet kanssa cacls ja mene sisään ja lämmittää mikrossa, vaan se on aika hemmetin typerä anyway! Linux käyttää erillinen osio ja tiedoston järjestelmä Sivutustiedostojen ja tämä on toinen tapa nopeuttaa PC: Run Linux!
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Nopeuttamisesta PC - Ehdotuksia Mitä Ohjelmat poistaminen jne. | im407 | General Software Chat | 16 | 13. Jul 2009 13:59 |
| Nopeuttaminen minun 98 | PyroTails | Rautatavaran Chat | 5 | 24. marraskuu 2007 14:56 |
| Nopeuttaminen Vista | Donwalker | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 8. Lokakuu 2007 11:27 |
| Nopeuttaa käynnistystä? | Tietokone eä | Rautatavaran Chat | 2 | 2nd Lokakuu 2006 08:08 |
| Thread Tools | |
| |