mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Algemene programmatuurnoot Chat

Register

Sneller uw pc

Reply

Thread Tools
Old 15 januari 2008, 19:32
Banned Groep

Default Sneller uw pc

haar eaiser totry en repareren zonder reformating

Mijn Systeem: #

Processor (s):
Intel P4
Moederbord:
ECS 915pla2
RAM Geheugen:
1gb
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Sound Card:
Diamond Xtreme 7.1
Hard Drive (s):
160GB
Optische Drive (s):
DVD-ROM Combo drive DVD + /-rw
Case / PSU:
antech/x-power585
Koeling:
lucht
Netwerk / Internet:
wireless
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 15 januari 2008, 19:58
Banned Groep

Default Sneller uw pc

je hoeft niet opnieuw te bewaren uw gegevens / bestanden.

Mijn Systeem: Cohen

Processor (s):
Dual Core 2.11GHZ
Moederbord:
Asus - M2N X SE
RAM Geheugen:
2GB
Graphics Card (s):
Sound Card:
Hard Drive (s):
320GB Sata
Optische Drive (s):
Case / PSU:
Shaw
Koeling:
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
Benq
Operating System (s):
Windows XP
Old 3 februari 2008, 05:26
Geo
Nieuw Lid Fractie

Default Sneller uw pc

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door linasita View Post
Gemerkt een aantal inzendingen de laatste tijd met betrekking tot pc's' going trage 'dus ik dacht ik typ het hieronder.

MOVE YOUR PAGE FILE:
Omdat XP is zeer resource honger (RAM in dit geval) is ingebouwd in Windows is een faciliteit wel een wisselbestand. Dit is eigenlijk waar ramen alloceert ruimte op uw harde schijf als RAM-geheugen te gebruiken waar en wanneer (zelfs je 2GB ram gebruikers daar zou verbaasd zijn hoe vaak het wisselbestand wordt gebruikt).

Nu het wisselbestand automatisch wordt toegekend op basis van de primaire harde schijf (C), maar als deze kunnen worden versnipperd kan ook langzaam het wisselbestand, omdat (zoals hierboven) harde schijven lezen sequentiële gegevens sneller dan bits bits hier en daar.

Het is een goed idee om uw primaire wisselbestand naar een reserve harde schijf geïnstalleerd als u beschikt over een zoals deze wordt gebruikt minder. (Maar is het misschien een idee om een kleinere, secundaire wisselbestand op de C:-schijf gewoon Incase de andere harddisk ontwikkelt een fout)
Ook omdat Windows beheert het wisselbestand automatisch kan stijgen en dalen in omvang als en wanneer dat kan traag dingen neer.

Dus ik zou ook aanbevelen handmatig kiezen van de grootste wisselbestand grootte (net iets meer dan 3000mb), zodat het langzame waardeverminderingen zijn zelden. Maar alleen als je de ruimte om reservecapaciteit op uw harde schijf.

Te wijzigen / verplaatsen / maak een wisselbestand:
-Klik 'beginnen;
klik 'control panel'
klik 'Prestaties en onderhoud'
klik "systeem"
-klik op de 'Geavanceerd' tab
-Bij de top van dit tabblad, waar zij zegt 'performance' klik 'settings'
klik op deze pagina's 'Geavanceerd' tab
-Bij de onderkant van dit tabblad ziet u 'virtuele geheugen' klik 'wijzigen' en je weg gaan.

Thats it, hoop dat het nuttig zijn. : D
Hi Alex

Ik vind je 'Plaknotities' zeer nuttig thankyou! Maar met betrekking tot het verplaatsen van de Page File. Ik heb dit maar niet zeker of ik heb het recht.

Ik heb een aangepast formaat wisselbestand in mijn 'D' back-up schijf van 3000 MB en vermindering van de "C" schijf bestandsgrootte tot 1000 mb.

Uw instructies niet verduidelijken als ik nodig voor het maken / wijzigen of te verplaatsen mappen in een van de stations. Zou dit gebeurt automatisch door Windows bij het maken van het geheugen spatiëring? Windows zal automatisch detecteren van de D schijf instellen en het gebruik dat? Of zal het standaard op de C-drive wisselbestand formaat?

Ik waardeer uw advies als deze actie de juiste is.

Geo
Old 9 februari 2008, 19:31
Nieuw Lid Fractie

Default Sneller uw pc

Voor een gedetailleerde lijst van de diensten draaien op uw pc google 'zwarte adder'. Hij heeft uitgebreide lijsten van die diensten die u veilig kunt uitschakelen binnen XP en Vista. Wees voorzichtig!
Old 9 februari 2008, 19:58
Banned Groep

Default Sneller uw pc

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cheesewheels99 View Post
dont vergeet register clearner gebruik ccleaner en register hacks sneller ook ik heb een shutdown scrit dat schrapt iets of andere opstart snelheid te verhogen naar TweakXP
Je moet niet echt gebruik register cleaners, tenzij je absoluut zeker dat je weet wat je verwijdert.

U kunt ook controleren of er fouten door schijf draait CHKDSK in "Veilige modus"Of van de Recovery Console.

Voor meer tips over het verbeteren van de prestaties - lees het volgende:
Regards Jason
Old De 7 maart 2008, 10:56
Donor Groep

Default Sneller uw pc

Tune up utilities 2008! Google deze zijn geweldig, het tweaks alles wat u wilt opstarten / login schermen te register grootte heeft een geavanceerde defrager en nog veel meer die ik heb gebruikt voor 2 jaar nu uiteraard gebruikt 07 ook en ik heb niet gevonden wat nog bruikbaar is, maar its a 30 dagen op proef .... de reden die ik heb gebruikt voor 2 jaar kan ik niet zeggen, willen niet dat er iets aan te moedigen, maar ik stel probeert dit op te lossen.
Old 7 maart 2008, 11:12
Moderator Groep

Default Sneller uw pc

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kanoakavirus View Post
de reden die ik heb gebruikt voor 2 jaar kan ik niet zeggen, willen niet dat er iets aan te moedigen
En alleen over het hier krijgt u snel verboden. Wij bieden geen ondersteuning voor piraterij zelfs in ongedwongen gesprek.

Old 7 maart 2008, 12:22
Donor Groep

Default Sneller uw pc

ok wont gebeuren
Old 23 apr 2008, 08:01
Donor Groep

Default Sneller uw pc

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geo View Post
Hi Alex

... met betrekking tot het verplaatsen van de Page File. Ik heb dit maar niet zeker of ik heb het recht.

Ik heb een aangepast formaat wisselbestand in mijn 'D' back-up schijf van 3000 MB en vermindering van de "C" schijf bestandsgrootte tot 1000 mb.

Uw instructies niet verduidelijken als ik nodig voor het maken / wijzigen of te verplaatsen mappen in een van de stations. Zou dit gebeurt automatisch door Windows bij het maken van het geheugen spatiëring? Windows zal automatisch detecteren van de D schijf instellen en het gebruik dat? Of zal het standaard op de C-drive wisselbestand formaat?

Geo
U hoeft geen enkele bestanden op de D: en als je ook daadwerkelijk gebruik van die pagina bestand veel pc wordt langzaam toch!

Echter, als uw pagina bestand bevindt zich op een volume met bestanden op kan krijgen gefragmenteerd. Het is het beste om een partitie entilely gewijd aan de pagina en het bestand af te raken van de een op c:, maar het OS mei werking u te beschikken over een zeer klein is.

Er is een Hebbes! Zodra u uw swap-partitie, het OS sneaks in en sticks zijn "System Volume Information" map in een ongunstige plaats, dus segmenteren van de beschikbare ruimte! U kunt systeem herstellen uitschakelen op die partitie, stel jezelf omgangsrecht met cacls en ga in en zappen, maar het is pretty damn stom toch!

Linux maakt gebruik van een aparte partitie en het bestandssysteem voor swap-bestanden en dat is een andere manier om de snelheid van uw pc: Linux draaien!

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Kortere PC - Suggesties over Wat Programma's verwijderen, Enz im407 Algemene programmatuurnoot Chat 16 13 jul 2009 13:59
Sneller mijn 98 PyroTails Algemeen Hardware Chat 5 24 nov 2007 14:56
Sneller Vista Donwalker Windows besturingssystemen 4 8 okt 2007 11:27
Sneller opstarten? Computer Spec Algemeen Hardware Chat 2 2nd Oct 2006 08:08
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.