![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| haar eaiser totry en repareren zonder reformating
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| je hoeft niet opnieuw te bewaren uw gegevens / bestanden.
| |||
| |||
| Citaat:
Ik vind je 'Plaknotities' zeer nuttig thankyou! Maar met betrekking tot het verplaatsen van de Page File. Ik heb dit maar niet zeker of ik heb het recht. Ik heb een aangepast formaat wisselbestand in mijn 'D' back-up schijf van 3000 MB en vermindering van de "C" schijf bestandsgrootte tot 1000 mb. Uw instructies niet verduidelijken als ik nodig voor het maken / wijzigen of te verplaatsen mappen in een van de stations. Zou dit gebeurt automatisch door Windows bij het maken van het geheugen spatiëring? Windows zal automatisch detecteren van de D schijf instellen en het gebruik dat? Of zal het standaard op de C-drive wisselbestand formaat? Ik waardeer uw advies als deze actie de juiste is. Geo |
|
| |||
| |||
| Voor een gedetailleerde lijst van de diensten draaien op uw pc google 'zwarte adder'. Hij heeft uitgebreide lijsten van die diensten die u veilig kunt uitschakelen binnen XP en Vista. Wees voorzichtig! |
|
| |||
| |||
| Citaat:
U kunt ook controleren of er fouten door schijf draait CHKDSK in "Veilige modus"Of van de Recovery Console. Voor meer tips over het verbeteren van de prestaties - lees het volgende: Regards Jason |
|
| |||
| |||
| Tune up utilities 2008! Google deze zijn geweldig, het tweaks alles wat u wilt opstarten / login schermen te register grootte heeft een geavanceerde defrager en nog veel meer die ik heb gebruikt voor 2 jaar nu uiteraard gebruikt 07 ook en ik heb niet gevonden wat nog bruikbaar is, maar its a 30 dagen op proef .... de reden die ik heb gebruikt voor 2 jaar kan ik niet zeggen, willen niet dat er iets aan te moedigen, maar ik stel probeert dit op te lossen. |
|
| |||
| |||
| En alleen over het hier krijgt u snel verboden. Wij bieden geen ondersteuning voor piraterij zelfs in ongedwongen gesprek. |
|
| |||
| |||
| ok wont gebeuren |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Echter, als uw pagina bestand bevindt zich op een volume met bestanden op kan krijgen gefragmenteerd. Het is het beste om een partitie entilely gewijd aan de pagina en het bestand af te raken van de een op c:, maar het OS mei werking u te beschikken over een zeer klein is. Er is een Hebbes! Zodra u uw swap-partitie, het OS sneaks in en sticks zijn "System Volume Information" map in een ongunstige plaats, dus segmenteren van de beschikbare ruimte! U kunt systeem herstellen uitschakelen op die partitie, stel jezelf omgangsrecht met cacls en ga in en zappen, maar het is pretty damn stom toch! Linux maakt gebruik van een aparte partitie en het bestandssysteem voor swap-bestanden en dat is een andere manier om de snelheid van uw pc: Linux draaien!
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Kortere PC - Suggesties over Wat Programma's verwijderen, Enz | im407 | Algemene programmatuurnoot Chat | 16 | 13 jul 2009 13:59 |
| Sneller mijn 98 | PyroTails | Algemeen Hardware Chat | 5 | 24 nov 2007 14:56 |
| Sneller Vista | Donwalker | Windows besturingssystemen | 4 | 8 okt 2007 11:27 |
| Sneller opstarten? | Computer Spec | Algemeen Hardware Chat | 2 | 2nd Oct 2006 08:08 |
| Thread Tools | |
| |