![]() |
|
| |||
| |||
| godt bruges i opstarten lite til handicappede den forkerte tynde ui ikke få den tilbage, selv om jeg nulstille værktøjet? |
|
| |||
| |||
| Navne hjælp. |
|
| |||
| |||
| Jamen jeg løste homeofficestarter 3.007 for min virksomhed i Europa .... Thats hvorfor mit engelsk stinker dybest set, men anyways jeg slettet ikonet ved en fejl, så starter op ikon var mit eneste håb. ive geninstalleret programmet, men ingen held |
|
| |||
| |||
| Først Jeg forsøgte at advare dig om at rode med nystartede. Prøv at lave en system gendanne til før angivelsen blev fjernet. |
|
| |||
| |||
| samt u sagde forsøge startuplite hehe og jeg havde brug for et par arbejdere, at når klager over ikke at have tid nok til rent faktisk at gøre det arbejde, og jeg reealize jeg måtte trafikken serverne diffrently og mere affectively |
|
| |||
| |||
| Jeg foreslog også, start værktøjet og sagde, være sikker på, hvad du sletter. Er det den, der blev brugt til at slette det med? Og Startup Lite fjerner ikke homeofficestarter. Liste over programmer, der følger i Begynder Lite |
|
| |||
| |||
| det var på listen .... yeah jeg anvendte, at man kunne det have været en startuplite fejl becauise når jeg brugte det .. Det viste næsten alle procceses på min comp |
|
| |||
| |||
| Thats what start værktøj gør. |
|
| |||
| |||
| men jeg mener alle, selv dem, der ikke er på listen, selv ting som min cd drev jeg tror, der var en install fejl? |
|
| |||
| |||
| Når du finder noget, du ikke er sikker på google det. Der er underligt at se poster i hver computer. Det betyder ikke, det er ikke behov for, eller er malware. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Rodet op lyd | dudeinmud | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 1 | 4. sep 2008 03:54 |
| Im alle rodet op | loriqio | Windows-operativsystemer | 12 | 25. maj 2008 12:05 |
| Keyboard rodet op | ashaiba | General Hardware Chat | 9 | 8 marts 2008 16:31 |
| Jeg rodet op på CompizFusion | ashaiba | Linux & Alternative OS | 1 | 1 marts 2008 05:31 |
| Mit tastatur er rodet op | Hyp3r grunt | Windows-operativsystemer | 3 | 19 december 2007 19:26 |
| Thread Tools | |
| |