vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Startuplite sekaisin minut

Reply

Thread Tools
Old 5 helmikuu 2008, 18:23
Jäsen

Default Startuplite sekaisin minut

ja käytin käynnistämiseen Lite vammaisille väärään ohut ui erikoiskieli panna takaisin, vaikka vaihdan työkalu?
Old 5 helmikuu 2008, 18:59
Moderator Group

Nimet apua.

Old 6 helmikuu 2008, 12:07
Jäsen

No en undid homeofficestarter 3007 omalle yritykselle Euroopassa .... thats miksi englanti imee periaatteessa, mutta anyways Poistin kuvake vahingossa niin käynnistä Oliko ainoa toivoni. ive asentanut ohjelman, mutta ei onnea
Old 6 helmikuu 2008, 12:12
Moderator Group

Ensimmäinen Yritin varoittaa sinua Messing kanssa startups.

Yritä tehdä järjestelmän palauttaminen että ennen oli poistettu.

Old 6 helmikuu 2008, 12:17
Jäsen

sekä u sanoi yrittää startuplite hehe, ja minun oli muutamia työntekijöitä, joissa valitetaan, joilla ei ole tarpeeksi aikaa itse tehdä siellä työtä ja olen reealize jouduin liikenteen palvelimet diffrently ja affectively
Old 6 helmikuu 2008, 12:32
Moderator Group

Olen myös ehdottanut käynnistyksen välineenä ja sanoi olla varma mitä olet poistamassa. Onko tämä se, joka on käytetty poistaa sen?

Ja Startup Lite ei poista homeofficestarter. Luettelo sisältyvien ohjelmien Startup Lite

Old 6 helmikuu 2008, 12:34
Jäsen

oli luettelossa .... Kyllä käytin, että voisi se on startuplite virhe becauise kun käytin sitä .. Se oli lähes kaikki procceses minun comp
Old 6 helmikuu 2008, 12:43
Moderator Group

Että mitä Startup työkalu ei.

Old 6 helmikuu 2008, 12:44
Jäsen

mutta tarkoitan kaikkia, vaikka niistä ei ole luettelossa, vaikka asioita, kuten minun CD-asema Mielestäni oli asettaa erehdys?
Old 6 helmikuu 2008, 12:52
Moderator Group

Kun löydät tuotteen, jota et ole varma Googlen sitä. On outoa etsii merkinnät jokaisessa tietokoneessa. Se ei tarkoita sitä ei tarvita tai haittaohjelmia.

Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Sekaisin ääni dudeinmud Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 1 4. Sep 2008 03:54
Im kaikki sekaisin loriqio Windows-käyttöjärjestelmät 12 25. toukokuuta 2008 12:05
Näppäimistö sekaisin ashaiba Rautatavaran Chat 9 8. Maaliskuu 2008 16:31
Olen sekaisin ja CompizFusion ashaiba Linux & Alternative OS 1 1. Maaliskuu 2008 05:31
Oma Näppäimistö on sekaisin Hyp3r ähkyä Windows-käyttöjärjestelmät 3 19. Joulukuu 2007 19:26
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.