mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Startuplite messed meg

Reply

Thread Tools
Old 5te Feb 2008, 18:23
Medlem Group

Default Startuplite messed meg

frisk jeg brukte starte opp lite til funksjonshemmede feil tynne ui skrånende få den tilbake selv om jeg restarte verktøyet?
Old 5te Feb 2008, 18:59
Moderator Group

Navn hjelp.

Old 6 februar 2008, 12:07
Medlem Group

frisk jeg løste homeofficestarter 3007 for bedriften min i Europa .... dvs hvorfor my english sucks utgangspunktet, men allikevel jeg fjernet ikonet ved en feil slik at oppstart ikonet var mitt eneste håp. ive installert programmet, men uten hell
Old 6te Feb 2008, 12:12
Moderator Group

Først Jeg prøvde å advare deg om messing med oppstarter.

Prøv å gjøre en systemgjenopprettingspunkt til før oppføringen ble fjernet.

Old 6te Feb 2008, 12:17
Medlem Group

well u sa prøve startuplite hehe og jeg måtte for noen arbeidere som der klager over ikke å ha nok tid til å faktisk gjøre det fungerer og jeg reealize jeg måtte trafikken serverne diffrently og mer affectively
Old 6te Feb 2008, 12:32
Moderator Group

Jeg har også foreslått oppstart verktøyet og sa være sikker på hva du sletter. Er dette den som ble brukt til å slette den med?

Og Oppstart Lite ikke fjerner homeofficestarter. Liste over programmer som er inkludert i Oppstart Lite

Old 6te Feb 2008, 12:34
Medlem Group

det var i listen .... yeah jeg anvendt at man kunne det ha vært en startuplite feil becauise når jeg brukt det .. det viste nesten alle procceses på comp min
Old 6te Feb 2008, 12:43
Moderator Group

Dvs hva oppstart verktøyet.

Old 6te Feb 2008, 12:44
Medlem Group

men jeg mener alle selv de ikke er på listen også ting som min cd stasjon Jeg tror det var en installere feil?
Old 6te Feb 2008, 12:52
Moderator Group

Når du finner noe du ikke er sikker på google det. Det er underlig å se oppføringer i enhver datamaskin. Det betyr ikke at det ikke er behov eller er malware.

Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Messed opp lyd dudeinmud Lyd, høyttalere og MP3-spillere 1 4de Sep 2008 03:54
Im all messed up loriqio Windows-operativsystemer 12 25 mai 2008 12:05
Keyboard messed opp ashaiba General Hardware Chat 9 8 mars 2008 16:31
Jeg messed opp CompizFusion ashaiba Linux og alternative OS 1 1 mars 2008 05:31
Mitt tastatur er Messed opp Hyp3r grynt Windows-operativsystemer 3 19 desember 2007 19:26
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.