![]() |
|
| |||
| |||
| frisk jeg brukte starte opp lite til funksjonshemmede feil tynne ui skrånende få den tilbake selv om jeg restarte verktøyet? |
|
| |||
| |||
| Navn hjelp. |
|
| |||
| |||
| frisk jeg løste homeofficestarter 3007 for bedriften min i Europa .... dvs hvorfor my english sucks utgangspunktet, men allikevel jeg fjernet ikonet ved en feil slik at oppstart ikonet var mitt eneste håp. ive installert programmet, men uten hell |
|
| |||
| |||
| Først Jeg prøvde å advare deg om messing med oppstarter. Prøv å gjøre en systemgjenopprettingspunkt til før oppføringen ble fjernet. |
|
| |||
| |||
| well u sa prøve startuplite hehe og jeg måtte for noen arbeidere som der klager over ikke å ha nok tid til å faktisk gjøre det fungerer og jeg reealize jeg måtte trafikken serverne diffrently og mer affectively |
|
| |||
| |||
| Jeg har også foreslått oppstart verktøyet og sa være sikker på hva du sletter. Er dette den som ble brukt til å slette den med? Og Oppstart Lite ikke fjerner homeofficestarter. Liste over programmer som er inkludert i Oppstart Lite |
|
| |||
| |||
| det var i listen .... yeah jeg anvendt at man kunne det ha vært en startuplite feil becauise når jeg brukt det .. det viste nesten alle procceses på comp min |
|
| |||
| |||
| Dvs hva oppstart verktøyet. |
|
| |||
| |||
| men jeg mener alle selv de ikke er på listen også ting som min cd stasjon Jeg tror det var en installere feil? |
|
| |||
| |||
| Når du finner noe du ikke er sikker på google det. Det er underlig å se oppføringer i enhver datamaskin. Det betyr ikke at det ikke er behov eller er malware. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Messed opp lyd | dudeinmud | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 1 | 4de Sep 2008 03:54 |
| Im all messed up | loriqio | Windows-operativsystemer | 12 | 25 mai 2008 12:05 |
| Keyboard messed opp | ashaiba | General Hardware Chat | 9 | 8 mars 2008 16:31 |
| Jeg messed opp CompizFusion | ashaiba | Linux og alternative OS | 1 | 1 mars 2008 05:31 |
| Mitt tastatur er Messed opp | Hyp3r grynt | Windows-operativsystemer | 3 | 19 desember 2007 19:26 |
| Thread Tools | |
| |