![]() |
|
| |||
| |||
| utnyttjades väl jag starta lite till funktionshindrade fel tunna ui cant get it back, även om jag återställer verktyget? |
|
| |||
| |||
| Namn hjälp. |
|
| |||
| |||
| Jo jag ångrade homeofficestarter 3.007 för mitt företag i Europa .... thats varför min engelska suger i grunden men anyways jag bort ikonen av misstag så att starta ikonen var mitt enda hopp. ive installerat om programmet men utan lycka |
|
| |||
| |||
| Först försökte jag varna dig för jävlas med startup. Prova att göra en Systemåterställning till innan posten togs bort. |
|
| |||
| |||
| väl u sa försöka startuplite hehe och jag behövde för ett fåtal av arbetarna som då klaga på att inte ha tillräckligt med tid för att faktiskt göra det arbetet och jag reealize jag var tvungen att trafiken servrar diffrently och mer affectively |
|
| |||
| |||
| Jag föreslog också startup verktyg och sade att vara säker på vad du tar bort. Är det den som användes för att ta bort det med? Och Startup Lite inte bort homeofficestarter. Lista över program på Start-Lite |
|
| |||
| |||
| Det var i listan .... yeah jag använd att man kunde det ha varit en startuplite fel becauise när jag använde det .. Det visade nästan alla procceses på min comp |
|
| |||
| |||
| Thats what startup verktyg gör. |
|
| |||
| |||
| men jag menar alla, även dem som inte finns på listan även saker som min cd drive jag tror att det var en installation error? |
|
| |||
| |||
| När du hittar något du är osäker på google it. Det finns konstiga poster i varje dator. Det betyder inte att den inte längre behövs eller är malware. |