![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Min laptop's begyndt at få nogle mærkelige problemer ... Jeg er lidt bekymrede, fordi det samme skete på min sidste computer og de problemer, forhøjes til det punkt, at computeren blev ubrugelig. Disse kan kun være trivielle problemer, selv om ...
1) Den bærbare computer er aldrig tavs, når det står på, og jeg kan altid høre CPU. Det er den støj, den bærbare computer gør, når det kører intensive programmer (ligesom virus scanner), medmindre det sker, når jeg har ingen programmer kører. 2) Af en eller anden grund, lejlighedsvis musen / markøren holder op med at fungere korrekt. Hvis jeg prøver at fremhæve nogle tekst eller bevæge markøren til den midt i en sætning i Word eller noget, er det kun fremhæver tilfældige dele af teksten. Desuden har jeg computeren indstillet på internationale tastaturet, og det slukkes, og hvis jeg er på internettet, det rullende hjul ting fungerer som en frem eller tilbage-knappen (som i det tilfældigt gør internetside gå tilbage til startsiden eller sider jeg besøgte tidligere). Må disse lyde som normal fejl, at de fleste computere har? Tak for læsning |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Tja, hvis jeg var dig, ville jeg gå få Norton eller noget og scanne din computer. Det lyder som en virus, fordi de problemer du har, er absolut ikke normalt.
Og også, hvilken slags websteder / programmer var du bruger, når de problemer startede? Hvis du prøvede at køre noget lignende Corel Video Studio Pro på en P4 computer, så har du sandsynligvis udgjorde din fan. Støjen er absolut forårsaget af blæseren på CPU eller PSU. Prøv at tage et komprimeret luft kan til de dele, som de kunne have stor støv oprustning. Musen: kontrollere dine drivere. Hvis du bruger en high-end musen, så vil din drivere måske ikke være der. Men jeg vil holde mig til mit første forslag: Få en rigtig god antivirus (Norton, AVG, avast, osv.) og scanne din computer. Jeg kender en person, som computer havde dem slags problemer lige før smeltekapacitet halvdelen af sin insides fordi en virus skruet op kølesystem. Hope this helps:)
|
|
|||
|
|||
|
Takket ... Jeg har et godt antivirusprogram selv, og det fandt ingenting. Også, jeg glemte-anden tilfældig Problemet er, at det til tider kontinuerligt åbner samme IE vindue, og kun standser, når jeg afslutter processen med Jobliste.
Jeg har ikke prøvet den komprimerede luft ting endnu, så tak for det tip ... støjen er så irriterende |
|
|
|||
|
|||
|
Er IE vindue gå til en bestemt side, eller er det bare forbliver tomt? og er det flere vinduer eller bare en?
Dette er meget unormal og jeg stadig mener, at du har en eller anden form for ondsindet software på din computer. Det er sådan at komme ud af min zone her, men jeg vil henvise dig til en af moderatorerne. Han ved en **** belastning mere end mig om disse former for problemer. Må trinene på denne side: http://www.computer-juice.com/forums...-posting-7476/Og derefter sende dine resultater på virus og malware på webstedet. Ordstyreren navn er Evilfantasy.