![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Oma kannettava tietokone on alkanut olla outoja ongelmia ... Olen hieman huolissani, koska sama asia tapahtui viimeinen tietokoneeseen ja ongelmia nousi esiin, että tietokone tuli käyttökelvoton. Nämä voivat olla vain vähäpätöinen ongelmia vaikka ... 1) Tietokone ei ole koskaan hiljaa, kun se on; voin aina kuulla suorittimen. Se on melu tietokone tekee, kun se on käynnissä ohjelmia (kuten viruksen skannaa), lukuun ottamatta sitä, kun minulla ei ole käynnissä. 2) Jostakin syystä toisinaan hiiri / kursori lakkaa toimimasta kunnolla. Jos yritän korostaa joitakin tekstin tai siirtää kohdistimen keskellä lause Word tai jotain, se vain korostaa satunnainen osat tekstiä. Lisäksi minulla on tietokone asetettu kansainvälinen näppäimistö, ja se sammuu, ja jos olen Internetin valssauksessa pyörän asia toimii myös taaksepäin tai eteenpäin-painiketta (kuten se satunnaisesti tekee Internet-sivulle palaa etusivulle tai sivut kävin aikaisemmin). Onko nämä kuulostaa normaalia virheitä, jotka useimmissa tietokoneissa on? Kiitos käsittelyssä |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| No, jos olisin sinä, menisin saada Norton tai jotain ja tarkista tietokone. Tämä kuulostaa virus sillä ongelmat olet ottaa eivät todellakaan ole normaalia. Ja myös, millaisia sivustoja / ohjelmat Käytätkö kun ongelmat alkoivat? jos yrittää suorittaa jotain Corel Video Studio Pro on P4 tietokoneessa, sen jälkeen luultavasti oli oma tuuletin. Melu on aivan varmasti aiheuttanut tuuletin on suorittimen tai PSU. Kokeile ottaa puristettu ilma voi niihin osiin, koska ne saattavat olla suuria pöly buildup. Hiiri: Tarkista kuljettajia. Jos käytössäsi on high-end-hiiri, sitten kuljettajat eivät välttämättä ole siellä. Mutta aion pysyä ensimmäinen ehdotus: saada todella hyvä antivirus (Norton, AVG, Avast, jne.) ja tarkista tietokone. Tiedän henkilö tietokone oli ne millaisia ongelmia juuri ennen sulamispiste puoli sen sisäsivua koska virus ruuvattu ylös jäähdytysjärjestelmässä. Hope this helps:)
|
| |||
| |||
| Kiitos ... Minulla on hyvä virustentorjuntaohjelma vaikka, ja se löytyi mitään. Myös, unohdin-toinen satunnainen ongelma on se, että joskus se jatkuvasti avaa samassa IE ikkunan ja vain pysähtyy, kun olen lopettaa prosessin Task Manager. En ole kokeillut paineilmalla asia vielä, kiitos kärki ... melu on niin ärsyttävää |
|
| |||
| |||
| Onko IE ikkunan mennä tietyn sivun tai se vain pysyy tyhjänä? ja on useita ikkunoita tai vain yksi? Tämä on hyvin epätavallista, ja olen edelleen sitä mieltä, sinulla on jonkinlainen haittaohjelmien tietokoneellesi. Se on eräänlainen riistäytymässä minun vyöhyke täällä, mutta aion viitata voit yksi muokkaajia. Hän tietää **** kuorman yli minulle tällaisia ongelmia. Onko toimenpiteet tällä sivulla: http://www.computer-juice.com/forums...-posting-7476/Sitten lähettää tulokset viruksen ja Malware osa sivustoa. Valvojaksi nimi on Evilfantasy.
__________________ No, olen virallisesti semipro muusikko ![]() 1. keikka on 7. kesäkuuta 2009 |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Napsahdus from my laptop seuraavana päivänä Start Up I Get Hard Drive Not Found | Yaz | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 4 syyskuu 2009 14:04 |
| Strange äänimerkin melu | sam182666 | Rautatavaran Chat | 6 | 26. Huhtikuu 2008 12:23 |
| Strange melu tulevina tietokone | Axegrinder | Rautatavaran Chat | 4 | 16. Huhtikuu 2008 13:59 |
| Mouse napsahdus | mizsua | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 6. Huhtikuu 2008 06:01 |
| Hp Pav zv5000 tuuletin korvata nyt kummallista ongelmia | IEatLint4u | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 2 | 2nd Lokakuu 2007 12:37 |
| Thread Tools | |
| |