mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Algemene programmatuurnoot Chat

Register

Strange Noise and Mouse Laptop Problemen

Reply

Thread Tools
Old 4 jun 2009, 07:24
Lid Fractie

Default Strange Noise and Mouse Laptop Problemen

Mijn laptop is begonnen met een aantal rare problemen ... Ik ben enigszins bezorgd omdat hetzelfde gebeurde op mijn laatste computer en de problemen verhoogd tot het punt dat de computer onbruikbaar geworden. Deze kunnen alleen worden triviale problemen al ...

1) De laptop is nooit stil als het over, ik kan altijd hoor de CPU. Het is het geluid van de laptop maakt wanneer het draait intensieve programma's (zoals virus scans), behalve dat zich voordoet wanneer ik heb geen programma's draaien.

2) Om een of andere reden, af en toe de muis / cursor stopt met werken. Als ik probeer om wat tekst of de cursor te verplaatsen naar het midden van een zin in Word of zoiets, maar alleen hoogtepunten willekeurige delen van de tekst. Ook heb ik de computer ingesteld op internationaal toetsenbord, en dat wordt uitgeschakeld, en als ik op het internet, het rollend wiel ding werkt als een achter-of vooruit knop (zoals in het willekeurig maakt de internet pagina terug te keren naar de startpagina of pagina's bezocht ik eerder).

Heeft deze klinken als normale fouten die de meeste computers hebben?

Bedankt voor het lezen
Old 4 jun 2009, 07:55
Donor Groep

Nou, als ik jou was, zou ik gaan halen Norton of iets en scan uw computer. Dit klinkt als een virus, omdat de problemen die u ondervindt absoluut niet normaal.

En ook, wat voor soort sites / u met behulp van programma's waren toen de problemen begonnen? als je probeert te lopen iets als Corel Video Studio Pro op een P4 computer, dan heeft u waarschijnlijk totaal uw fan.

Het geluid is zeer zeker veroorzaakt door de ventilator van de CPU of de PSU. Probeer het nemen van een samengeperste lucht kan op die delen als zij zouden hebben belangrijke stof opbouw.

Muis: controleer uw chauffeurs. Als u een high-end muis, dan is uw chauffeurs wellicht niet daar.

Maar ik blijf bij mijn eerste suggestie: zorg voor een echt goede antivirus (Norton, AVG, Avast, enz.) en scan uw computer. Ik ken een persoon die de computer had deze soort problemen net voor het smelten van de helft van haar buik, omdat er een virus verpest het koelsysteem.

Hoop dat dit helpt:)

Mijn Systeem: Deathstar 1.0 / Uitgeleende MacBook

Processor (s):
Core 2 Quad / Dual-Core
Moederbord:
Nieuwe HP ding / Macbook ding
RAM Geheugen:
4GB DDR2 / 1GB DDR2
Graphics Card (s):
nVidia GeForce 8600GT
Sound Card:
Intel (R) geïntegreerd
Hard Drive (s):
1 TB SATA / Mac 120GB
Optische Drive (s):
Hitachi Blu-ray / Geïntegreerde
Case / PSU:
HP voorraad / Mac Voorraad
Koeling:
Uw standaard radiator en ventilator / Same
Netwerk / Internet:
Intel (R) Integrated / Mac AirPort
Monitor (s):
HP w2408 / Macbook ding
Operating System (s):
Vista SP1 / Mac OS X Leopard (10.5)
Old 7 jun 2009, 04:56
Lid Fractie

Bedankt ... Ik heb een goed antivirus programma al, en hij vond niets. Ook ben ik vergeten-een ander willekeurig probleem is dat het soms continu opent dezelfde IE-venster, en pas stopt als ik eind van het proces met Taakbeheer.
Ik heb niet geprobeerd de gecomprimeerde lucht ding nog, bedankt voor de tip ... het geluid is zo irritant
Old 8 jun 2009, 13:05
Donor Groep

Is het IE-venster naar een bepaalde pagina of is het gewoon leeg blijven? en is het meerdere vensters of slechts een?
Dit is zeer abnormaal en ik blijf geloven dat je een zekere vorm van malware op je computer. Het is soort krijgen uit mijn zone hier, maar ik ga u verwijzen naar een van de moderatoren. Hij weet een **** meer dan me over dit soort problemen. Doe de stappen op deze pagina: http://www.computer-juice.com/forums...-posting-7476/, Dan post je resultaten op Virus en Malware-gedeelte van de site.
De moderator heet Evilfantasy.

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.