mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Stange Laptop Støy og mus-problemer

Reply

Thread Tools
Old 4 juni 2009, 07:24
Medlem Group

Default Stange Laptop Støy og mus-problemer

Min laptop har begynt å få litt rare problemer ... Jeg er litt bekymret fordi det samme skjedde på min siste PC og problemene økt til det punkt at datamaskinen ble ubrukelig. Disse kan være trivielle problemer skjønt ...

1) Datamaskinen er aldri stille når det skjer, kan jeg alltid høre CPU. Det er støy i bærbare gjør når det kjører programmer (som virus skanner), bortsett fra det skjer når jeg har ingen programmer kjører.

2) For noen grunn, innimellom de holde markøren slutter å fungere ordentlig. Hvis jeg forsøker å markere tekst eller flytte markøren til midten av en setning i Word eller noe, er det bare tilfeldige deler av teksten. Også har jeg maskinen satt på internasjonale tastaturet, og det slår seg av, og hvis jeg er på internett, de rullende hjul ting fungerer som et frem eller tilbake-knappen (som i det tilfeldig gjør internett side gå tilbake til hjemmesiden eller sider du har besøkt tidligere).

Gjør disse lyd like vanlig feil som de fleste datamaskiner har?

Takk for lesing
Old 4 juni 2009, 07:55
Donor Group

Vel, hvis jeg var deg, ville jeg hente Norton eller noe og skanne datamaskinen. Dette høres ut som et virus fordi de problemene du har er absolutt ikke normal.

Og også hva slags nettsteder / programmer var du hjelp når problemene startet? hvis du prøvde å kjøre noe Corel Video Studio Pro på P4 datamaskinen, vil du sannsynligvis totalt din fan.

Støyen er mest definitivt forårsaket av vifte på CPU eller PSU. Prøv å ta en komprimert luft kan til de deler som de kan ha store støv buildup.

Musa: sjekke sjåfører. Hvis du bruker avanserte mus, og driverne kanskje ikke være der.

Men jeg vil holde oss til mitt første forslag: få en virkelig god antivirus (Norton, AVG, avast, etc.) og skanne datamaskinen. Jeg kjenner en person som datamaskin hadde de slags problemer like før smeIter halvparten av sin insides fordi et virus ødelagt kjøleanlegget.

Håper dette hjelper:)

Min System: Deathstar 1.0 / utlånt MacBook

Prosessor (er):
Core 2 Quad / Dual-Core
Hovedkort:
Ny HP ting / Macbook ting
RAM-minne:
4GB DDR2 / 1GB DDR2
Graphics Card (s):
nVidia GeForce 8600GT
Lydkort:
Intel (r) integrert
Harddisk (er):
1TB SATA / Mac 120GB
Optisk stasjon (er):
Hitachi Blu-ray / Integrert
Case / PSU:
HP lager / Mac lager
Cooling:
Standardsporingskoden radiator og vifte / Samme
Nettverk / Internett:
Intel (r) Integrert / Mac AirPort
Skjerm (er):
HP w2408 / Macbook ting
Operating System (s):
Vista SP1 / Mac OS X Leopard (10.5)
Old 7 juni 2009, 04:56
Medlem Group

Takk ... Jeg har et godt antivirusprogram skjønt, og det fant ingenting. Også, jeg glemte-en tilfeldig Problemet er at den noen ganger kontinuerlig åpner samme IE vinduet, og bare stopper når jeg avslutter med Oppgavebehandling.
Jeg har ikke prøvd komprimert luft ting ennå, takk for tipset ... støyen er så irriterende
Old 8 juni 2009, 13:05
Donor Group

Har IE vinduet gå til en bestemt side eller gjør det bare være tomt? og er det flere vinduer eller bare én?
Dette er meget uvanlig og jeg tror fortsatt du har noen form for malware på maskinen din. Det er slags kommer ut av min sone her, men jeg kommer til å henvise deg til en av moderatorene. Han vet en **** laste mer enn meg om denne typen problemer. Har du fremgangsmåten på denne siden: http://www.computer-juice.com/forums...-posting-7476/Deretter legger du inn resultater på virus og skadelig programvare på webområdet.
Moderatoren navn er Evilfantasy.

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Klikker Støy fra min laptop Neste dag på Oppstart I Get harddisk Not Found Yaz Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 1 4 september 2009 14:04
Stange piper støy sam182666 General Hardware Chat 6 26 april 2008 12:23
Stange støy kommer datamaskin Axegrinder General Hardware Chat 4 16 april 2008 13:59
Mouse klikke støy mizsua Windows-operativsystemer 3 6 april 2008 06:01
HP pav zv5000 fan erstatte nå merkelige problemer IEatLint4u Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 2 2 oktober 2007 12:37
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.