vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

System tiedosto korruptoitunut, ei käynnistystä - ovat palautuskonsolin pyyhi kovalevy?

Reply

Thread Tools
Old 24 lokakuu 2008, 09:22
Jäsen

Hei,

Ei ainoastaan minun yliopiston internet ei toimi minun tietokone on nyt päättänyt kuolla

Viime yönä Käännyin PC päälle, kirjoitti jotain notepad ja sitten DVD katsella. Napsautuksella käyttää Nero katsella, ja se kaatui, joten otin levyn ulos ja käytetty Task Manager loppuun Nero, laita levy takaisin ja yritti uudelleen, ja sama asia tapahtui vain tällä kertaa keltainen viesti tuli kun työkalurivin sanomalla että tiedosto on vioittunut, paljon laatikot tuli noin erilaisia ohjelmia ei voi käyttää ja sitten viesti, että tiedosto on peritty takaisin onnistuneesti. Tietokone kaatui uudelleen niin i käynnistettävä kirjautunut takaisin tililleni ja ikkunat tuli jälleen sanomalla ohjelmista, joita näytetään käynnistyksen yhteydessä ei voitu suorittaa.
I-KIRJAIN restarted uudelleen ja se tuli kanssa "Haluatko ladata vuonna SafeMode, vikasietotilassa w / verkottuminen, vikasietotilassa w / command kehotteita tai normaalisti - Valitsin normaalisti, se ei päästä pitemmälle kuin ikkunoiden näytön ja kovalevyn valo oli jatkuvasti (vastakohtana vilkkua). Käynnistettävä uudelleen ja valitsi vikasietotilassa kuormituksen komento linjat keksi erilaisia. Dll ja. Sys kuvaa, ja sitten se lopetetaan ja uudelleen tietokoneeseen (yritti pari kertaa, sama asia tapahtui). Ensi kerralla olen ladattu sanottavan oli lukenut Levyvirheiden painamalla Ctrl-Alt + Delete uudelleen. Olen jättänyt sen jälkeen.
Tänään päätin kokeilla käynnistetään XP: n levy, laita että ja sai ruutu jossa se kysyy, mitä haluat tehdä, mutta ei ollut varma, mitä lehdistä - jos voin käyttää palautuskonsolin minun menettää kaiken?
I teksti ystäväni joka tietää enemmän kuin minä noin tietokoneet ja hän sanoi, että on todennäköistä, RC olisi pyyhi kovalevyn, mutta en voisi perustaa osio ja toivon, että doesnt mennä pieleen ja takaisin kaikki tällä tavoin - Voinko tehdä niin? En ole koskaan perustanut osio itse tai käyttää RC. Ensin hän sanoi käyttää orja mutta en ole saanut mitään, mutta minun tietokone yliopistossa (meillä oli kaksi järjestelmää kotona).
Asiakirjat eivät ole tukena ja kipeästi eivät halua joutua uudelleen-muodossa.

Ohje appreciated.
Old 24 lokakuu 2008, 09:51
Administrator Group

Älä aloita Kaksoiskappale kierteet, kiitos.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 24 lokakuu 2008, 09:53
Jäsen

Helpful.
Ei tiedä mihin ne ja vie päivän ihmisten vastaus tässä ajattelin, että se paikoissa, joissa ihmiset ovat erikoistuneet molemmat kentät, että ongelma koskee antaisi minulle mahdollisuuden vahvistaa se ASAP.
Old 24 lokakuu 2008, 10:21
Administrator Group

Voi anteeksi, on ilmainen palvelu täällä ole tarpeeksi hyvä, Hitto.
Old 24 lokakuu 2008, 11:00
Jäsen

Mm.
Olen vain ärsyttää juuri nyt.
Otan vain yrittää luku sitä minä ja toivon En isku itseäni esille prosessin .. tai mikä vielä pahempaa, menettää kaiken.
Old 24 lokakuu 2008, 12:49
Malware-ryhmän

Koko pisteen palautuskonsolin on takaisin Windows perustaa - AFAIK se ei pyyhi kiintolevylle.

Hyödyllinen opas löytyy täältä

http://www.windowsnetworking.com/art.../wxprcons.html

Toinen mahdollisuus on se, että kiintolevy on matkalla ulos. Varmista, että varmuuskopioit mitä voit - vain siinä tapauksessa.

My System: It's all kaivoksen ...

Processor (s):
C2d E6750 2,66 GHz
Emolevy:
Gigabyte P35C-DS3R
RAM-muisti:
2 x 1Gb Corsair DDR2 XMS2 PC26400
Graphics Card (s):
GeForce 8600GT
Äänikortti:
Creative X-Fi
Kiintolevy (t):
Maxtor 320GB
Optinen asema (t):
Pioneer DVD-RW
Asia / PSU:
Antec 900 / Antec TruPower Trio 650
Jäähdytys:
Eri Antec + Zalman 92mm
Network / Internet:
ASUS Router / VirginMedia
Monitor (t):
LGL226WQ 22 "Widescreen
Operating System (s):
XP Pro SP3
Old 24 lokakuu 2008, 13:23
Rahoittajien ryhmän

Kokeilla chkdsk / r alkaen komentokehotteesta vuonna palautuskonsolin.
Tämä tarkastaa huono alojen kovalevy ja periä ne, jos mahdollista.

Jos mitään parannuksia kokeilla fixmbr ja fixboot alkaen komentokehotteesta vuonna palautuskonsoli, jos siihen on probleb kanssa Master Boot Record jne. tämä voi ratkaista sen.

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 25 lokakuu 2008, 03:57
Jäsen

Ok, olen yrittänyt RC ja se ei edes tule. Oma tietokone nyt sanoo, että ei ole kovalevy kytketty - Olen irti ja replugged se kolme kertaa (hyvin, SATA johtaa vehje).
Siinä sanotaan suorittaa diagnostista mutta minulla ei ole mitään?
Ei voi käynnistää kovalevy "aiheuttaa nyt siellä ei ole ilmeisesti.
Ystävä kertoi minulle tehdä master-slave mutta eikö ole helpompaa tapaa?
Old 25 lokakuu 2008, 04:18
Rahoittajien ryhmän

Onko Hard Drive osoittavat bios?
Old 25 lokakuu 2008, 04:37
Jäsen

Umm, en ole varma .. Se ei näytä käynnistysvaiheesta näytöllä.
Löysin tämän: http://www.windowsreinstall.com/winx...exfullpage.htm
Mitä tämä tekee? Olisiko minun on kokonaan uudelleen asentaa Windows uudelleen käyttäen sen?
Oikeasti ei halua menettää Omat tiedostot tai ohjelmat - ei tueta jo muutaman kuukauden ajan ja vain perusohjelman levyjen yliopistossa minulle.

EDIT:
Tai olisi tätä työtä?

"Siinä epätodennäköisessä tapauksessa, että et voi korjata sen, tiedostot eivät ole kadonneet, joten älä huoli, vain varmista, että et" Formatoi "kovalevyllesi. Jos et voi käynnistää ikkunat voit ladata" linux käynnistyslevyä "alkaen Internetissä. Suosittelen Knoppix, ja sen jälkeen polttaa tiedostoja CD-levylle kopioimisen olet kiinni sen tietokoneesi avulla voit käynnistää Linux-käyttöjärjestelmä, jonka avulla saat varmuuskopion ja tallentaa tiedostoja suoraan toiselle levylle tai kiintolevyn siten, että voit poistaa ja asentaa Windows-käyttöjärjestelmän. "
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.