![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Ei ainoastaan minun yliopiston internet ei toimi minun tietokone on nyt päättänyt kuolla ![]() Viime yönä Käännyin PC päälle, kirjoitti jotain notepad ja sitten DVD katsella. Napsautuksella käyttää Nero katsella, ja se kaatui, joten otin levyn ulos ja käytetty Task Manager loppuun Nero, laita levy takaisin ja yritti uudelleen, ja sama asia tapahtui vain tällä kertaa keltainen viesti tuli kun työkalurivin sanomalla että tiedosto on vioittunut, paljon laatikot tuli noin erilaisia ohjelmia ei voi käyttää ja sitten viesti, että tiedosto on peritty takaisin onnistuneesti. Tietokone kaatui uudelleen niin i käynnistettävä kirjautunut takaisin tililleni ja ikkunat tuli jälleen sanomalla ohjelmista, joita näytetään käynnistyksen yhteydessä ei voitu suorittaa. I-KIRJAIN restarted uudelleen ja se tuli kanssa "Haluatko ladata vuonna SafeMode, vikasietotilassa w / verkottuminen, vikasietotilassa w / command kehotteita tai normaalisti - Valitsin normaalisti, se ei päästä pitemmälle kuin ikkunoiden näytön ja kovalevyn valo oli jatkuvasti (vastakohtana vilkkua). Käynnistettävä uudelleen ja valitsi vikasietotilassa kuormituksen komento linjat keksi erilaisia. Dll ja. Sys kuvaa, ja sitten se lopetetaan ja uudelleen tietokoneeseen (yritti pari kertaa, sama asia tapahtui). Ensi kerralla olen ladattu sanottavan oli lukenut Levyvirheiden painamalla Ctrl-Alt + Delete uudelleen. Olen jättänyt sen jälkeen. Tänään päätin kokeilla käynnistetään XP: n levy, laita että ja sai ruutu jossa se kysyy, mitä haluat tehdä, mutta ei ollut varma, mitä lehdistä - jos voin käyttää palautuskonsolin minun menettää kaiken? I teksti ystäväni joka tietää enemmän kuin minä noin tietokoneet ja hän sanoi, että on todennäköistä, RC olisi pyyhi kovalevyn, mutta en voisi perustaa osio ja toivon, että doesnt mennä pieleen ja takaisin kaikki tällä tavoin - Voinko tehdä niin? En ole koskaan perustanut osio itse tai käyttää RC. Ensin hän sanoi käyttää orja mutta en ole saanut mitään, mutta minun tietokone yliopistossa (meillä oli kaksi järjestelmää kotona). Asiakirjat eivät ole tukena ja kipeästi eivät halua joutua uudelleen-muodossa. Ohje appreciated. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Älä aloita Kaksoiskappale kierteet, kiitos.
| |||
| |||
| Helpful. Ei tiedä mihin ne ja vie päivän ihmisten vastaus tässä ajattelin, että se paikoissa, joissa ihmiset ovat erikoistuneet molemmat kentät, että ongelma koskee antaisi minulle mahdollisuuden vahvistaa se ASAP. |
|
| |||
| |||
| Voi anteeksi, on ilmainen palvelu täällä ole tarpeeksi hyvä, Hitto. |
|
| |||
| |||
| Mm. Olen vain ärsyttää juuri nyt. Otan vain yrittää luku sitä minä ja toivon En isku itseäni esille prosessin .. tai mikä vielä pahempaa, menettää kaiken. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Koko pisteen palautuskonsolin on takaisin Windows perustaa - AFAIK se ei pyyhi kiintolevylle.
Hyödyllinen opas löytyy täältä http://www.windowsnetworking.com/art.../wxprcons.html Toinen mahdollisuus on se, että kiintolevy on matkalla ulos. Varmista, että varmuuskopioit mitä voit - vain siinä tapauksessa. My System: It's all kaivoksen ...
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kokeilla chkdsk / r alkaen komentokehotteesta vuonna palautuskonsolin.
Tämä tarkastaa huono alojen kovalevy ja periä ne, jos mahdollista. Jos mitään parannuksia kokeilla fixmbr ja fixboot alkaen komentokehotteesta vuonna palautuskonsoli, jos siihen on probleb kanssa Master Boot Record jne. tämä voi ratkaista sen. My System: Etusivu Rakenna
|
|
| |||
| |||
| Ok, olen yrittänyt RC ja se ei edes tule. Oma tietokone nyt sanoo, että ei ole kovalevy kytketty - Olen irti ja replugged se kolme kertaa (hyvin, SATA johtaa vehje). Siinä sanotaan suorittaa diagnostista mutta minulla ei ole mitään? Ei voi käynnistää kovalevy "aiheuttaa nyt siellä ei ole ilmeisesti. Ystävä kertoi minulle tehdä master-slave mutta eikö ole helpompaa tapaa? |
|
| |||
| |||
| Onko Hard Drive osoittavat bios? |
|
| |||
| |||
| Umm, en ole varma .. Se ei näytä käynnistysvaiheesta näytöllä. Löysin tämän: http://www.windowsreinstall.com/winx...exfullpage.htm Mitä tämä tekee? Olisiko minun on kokonaan uudelleen asentaa Windows uudelleen käyttäen sen? Oikeasti ei halua menettää Omat tiedostot tai ohjelmat - ei tueta jo muutaman kuukauden ajan ja vain perusohjelman levyjen yliopistossa minulle. EDIT: Tai olisi tätä työtä? "Siinä epätodennäköisessä tapauksessa, että et voi korjata sen, tiedostot eivät ole kadonneet, joten älä huoli, vain varmista, että et" Formatoi "kovalevyllesi. Jos et voi käynnistää ikkunat voit ladata" linux käynnistyslevyä "alkaen Internetissä. Suosittelen Knoppix, ja sen jälkeen polttaa tiedostoja CD-levylle kopioimisen olet kiinni sen tietokoneesi avulla voit käynnistää Linux-käyttöjärjestelmä, jonka avulla saat varmuuskopion ja tallentaa tiedostoja suoraan toiselle levylle tai kiintolevyn siten, että voit poistaa ja asentaa Windows-käyttöjärjestelmän. " |