![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg vil helt fjerne Nero og alle dens componants - det er en smerte i det, du ved, hvor for mig - og - jeg er nødt til at fjerne Real Player og alt, hvad det er "ting". Jeg har lige forsøgt at gøre det i 'Tilføj / fjern "programmer, og jeg fik en besked om at sige, det kunne ikke helt fjerne Real Player. Denne computer var ikke billig (PC), og jeg troede, at jeg i det mindste kunne brænde en cd - ikke! Jeg brændte nogle DVD'er, men selv det var egentlig ikke lige frem. Jeg tror, jeg vil gå med en Mac næste gang. Jeg egentlig ikke ønsker at formatere mine harddiske - gjort det 2 gange med denne ene allerede. Jeg har en ADM Athlon 64x2 dual core processor 4600 + 2.41ghz clock hastighed med 1GB RAM i en MSI k9n platin bord med 2 Winfast px7950 grafikkort. Jeg ved det ikke den bedste, men jeg har haft andet end problemer med dette - jeg ved ikke vildt - Jeg har lige hovedsagelig købte den til transferr min VHS til DVD. Nu, hvor det er gjort jeg har lyst til at smide dette POC over en klint bare for at se det eksplodere! Det ville være rart! Anyway - tilbage til virkeligheden -- Dette er min vigtigste spørgsmål: Er der en sikker og nem måde at slippe af med alle mine cd skrive programmer osv., og ikke er nødt til at formatere min drev (jeg har 2x320gb) så jeg kan gå til Costco morgen (eller hvad) og købe en virkelig gooooood program ( at du stor computer folk vil anbefale mig at købe) så jeg kan faktisk brænde min musik cd'er med og det vil ikke være "raket videnskab" at gøre det?? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv udstationering i det korrekte forum, ikke gør det skaber en enorm arbejdsbyrde for de ansatte.
| |||
| |||
| Check out Tilbagekal Uninstaller |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De ved, hvis du bruger en OEM for XP er der en måde at kun omformaterer system filer og på den måde kan du holde alle dine personlige ting og stadig løse problemer.
| |||
| |||
| At `s Hele pointen med glæde" personale "her. |
|
| |||
| |||
| Undskyld hvis jeg ikke clued i verden af pc-hjælp og "korrekt" computer edicate. Jeg vil blot lufte lidt og se, hvis nogen derude havde nogle egentlige forslag. Jeg vil være forsigtig i fremtiden, og læse de områder, hvor at sende. Min undskyldning. Happy holidays, Gary (Kona på forummet) |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Windows Overførsel | Katana | Windows-operativsystemer | 2 | 13 juli 2009 23:55 |
| Easy Cap 2,0 Driver Problem | Violaferoz | Multimedia & Codecs | 0 | 13th May 2009 10:35 |
| Jeg leder efter en ny LCD-skærm, der er lige så nemt som muligt om mit øje | andrewanimation | Grafikkort & Monitors | 5 | 8 februar 2008 04:41 |
| Windows Overførsel | jimmygreen | Windows-operativsystemer | 12 | 8 januar 2008 05:38 |
| Easy peasy konkurrence | alex | Fællesskabet News & Chat | 25 | 8. maj 2007 02:36 |
| Thread Tools | |
| |