![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Haluan kokonaan poistaa Nero ja kaikki sen componants - se on ollut kipua, että tiedät missä minulle - ja - Minun täytyy poistaa Real Player ja kaikki se on "tavaraa". Olen vain yrittänyt tehdä, että "lisää / poista"-ohjelmat ja sain viestin sanomalla, se ei voi kokonaan poistaa Real Player. Tämä tietokone ei ole halpa (PC) ja ajattelin, että voisi ainakin polttaa cd - ei! Olen palanut noin dvd: n mutta se ei ollut oikeastaan suoraan eteenpäin. Uskon menee Macin kanssa seuraavalla kerralla. En todellakaan halua muodossa minun kovalevyt - tehtävä, että 2 kertaa tämän jo. Minulla on ADM Athlon 64x2 kahden ytimen prosessori 4600 + 2.41ghz kellon nopeus 1 Gt RAM-muistia, joka msi k9n platina aluksella 2 WinFast px7950 grafiikkasovitinta. Tiedän, että se ei ole paras, mutta olen ollut vain harmia tämän - En peli - Minä vain ostavat lähinnä sen transferr minun vhs ja dvd. Nyt, että tämä on tehty Minua oksettaa tämän POC yli rantakallio vain nähdä se räjähtää! Se olisi mukavaa! Joka tapauksessa - takaisin todellisuutta -- Tämä on minun tärkein kysymys: Onko turvallinen ja helppo tapa päästä eroon kaikista cd kirjoittaa ohjelmia jne., eivätkä ne muodosta minun asemat (olen 2x320gb), jotta voin mennä Costco huomenna (tai jotain) ja ostaa todella gooooood ohjelma ( että olet upea tietokone ihmiset suositella minulle ostaa) niin, että voin itse polttaa musiikkini cd: n kanssa ja se ei ole "raketti tiedettä tehdä näin? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kokeile komennusjakson oikea foorumi, ei näin luodaan valtava työmäärä henkilöstöä.
| |||
| |||
| Check out Revo Uninstaller |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Te tiedätte, että jos käytät OEM varten XP on tapa vain uudet järjestelmän tiedostoja ja näin voit pitää kaikki henkilökohtaiset kamaa ja vielä korjata ongelmia.
| |||
| |||
| Se on koko kohta onnellinen "henkilöstö" täällä. |
|
| |||
| |||
| Anteeksi jos en ole clued osaksi maailman pc auttaa ja "kunnollinen" tietokone edicate. Halusin vain ilmareiät hieman ja katsoa, jos joku siellä oli joitakin todellisia ehdotuksia. I'll varoa tulevaisuudessa lukemaan kautta alueilla, joilla postata. Pyydän anteeksi. Happy vapaapäivät, Gary (Kona annetun Forum) |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Windowsin asetusten siirtäminen | Katana | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 13. Jul 2009 23:55 |
| Easy Cap 2,0 Driver Ongelma | Violaferoz | Multimedia & Codecs | 0 | 13th Jun 2009 10:35 |
| Etsin uusi LCD-näyttö, joka on mahdollisimman helppoa minun silmään | andrewanimation | Graphics Cards & Näytöt | 5 | 8th Feb 2008 04:41 |
| Windowsin asetusten siirtäminen | jimmygreen | Windows-käyttöjärjestelmät | 12 | 8. Jan 2008 05:38 |
| Easy peasy kilpailu | alex | Yhteisön News & Chat | 25 | 8. toukokuuta 2007 02:36 |
| Thread Tools | |
| |