![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg vil helt fjerne Nero og alle componants - det har vært vondt i det du vet hvor for meg - - og jeg må fjerne Real Player og alt det "ting". Jeg prøvde å gjøre det i "Legg til / fjern" programmer og jeg fikk en melding som sier det kan ikke helt fjerne Real Player. Denne datamaskinen er ikke billig (PC), og jeg trodde jeg kunne minst brenne en CD - ikke! Jeg brent noen dvd's men selv det var ikke helt rett frem. Jeg tror jeg vil gå sammen med en Mac neste gang. Jeg forstår ikke helt vil formatere min harddisker - gjort det 2 ganger med dette allerede. Jeg har et ADM Athlon 64x2 dual core prosessor 4600 + 2.41ghz klokke hastighet med 1GB ram i en MSI k9n platina bord med 2 Winfast px7950 grafikkort. Jeg vet det ikke er den beste, men jeg har bare problemer med dette - Jeg har ikke spillet - Jeg hovedsakelig kjøpte den til transferr min VHS til DVD. Nå som det er gjort Jeg føler for å kaste dette POC over en klippe like å se den eksplodere! Det ville være fint! Uansett - tilbake til virkelighet -- Dette er mitt viktigste spørsmål: Er det en trygg og enkel måte å bli kvitt alle mine cd skrive programmer osv., og ikke trenger å formatere min stasjoner (jeg har 2x320gb) slik at jeg kan gå til Costco morgen (eller noe) og kjøpe en virkelig gooooood programmet ( at du stor datamaskin folk vil anbefale for meg å kjøpe), slik at jeg faktisk kan brenne musikken cd med og det vil ikke være "rakett vitenskap" å gjøre det? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv å legge i riktig forum, ikke gjør dette skaper en stor arbeidsbelastning for de ansatte.
| |||
| |||
| Sjekk ut Revo Uninstaller |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| du vet, hvis du bruker en OEM for XP er det en måte å bare reformatere systemfiler og på den måten kan du beholde alle personlige ting og fortsatt fikse problemene.
| |||
| |||
| Det `s hele poenget med happy" staff "her. |
|
| |||
| |||
| Beklager om jeg ikke clued i verden av PC-hjelp og "skikkelig" PC edicate. Jeg ville bare vent litt og se om noen der ute hadde noen reell forslag. Jeg skal være forsiktig i fremtiden, og leser gjennom områder der til innlegget. Min unnskyldninger. Happy holidays, Gary (Kona på Forum) |